خبرگزاری کار ایران

نماینده پاوه و اورامانات:

ملاك ارزیابی مسئولین رضایتمندی مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۶

ملاك ارزیابی همه مسئولین حركت بر مدار اسلام و رضایتمندی مردم است و یكی از وظایف خطیر دهیاران نیز مردمداری و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

ایلنا: نماینده مردم اورامانات در مراسم روز دهیار و تجلیل از دهیاران نمونه شهرستان روانسر، افزود: با پشتکار دهیاران و مسئولان اجرایی محلی می‌توان استعدادهای بالقوه این مناطق را بالفعل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روانسر، نعمت الله منوچهری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در روستاهای شهرستان روانسر از لحاظ تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و لزوم توجه به آن گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی، ظرفیت‌های اقتصادی کشور باید در روستا‌ها شناسایی و از بالقوه به بالفعل درآید.

وی شفاف سازی و اطلاع رسانی را رمز موفقیت دهیاران دانست و تصریح کرد: دهیاران در توسعه روستا نقش بنیادی و اساسی دارند و بایدنسبت به توانمندی‌ها، استعداد‌ها و ظرفیت‌ها شناخت کامل داشته و از سویی با اولویت بندی برای رفع مشکلات و تنگنا‌ها هم برنامه ریزی داشته باشند.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: ملاک ارزیابی همه مسئولین حرکت بر مدار اسلام و رضایتمندی مردم است و یکی از وظایف خطیر دهیاران نیز مردمداری و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم است.

منوچهری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همیشه نگاه ویژه‌ای به اقشار محروم جامعه و محرومیت زدایی دارد اظهار کرد: دهیار نقطه تلاقی دولت و مردم است و نقش آنان در حاکم کردن نشاط و شادابی در روستا بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار روانسر هم از اجرای پنج طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریال در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

جلال صفری افزود: برای احداث سه زمین ورزشی روستایی این شهرستان اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بخشدار مرکزی روانسر نیز گفت: تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان روانسر در ایجاد عمران و آبادانی و رفاه روستانشینان نقش خود را به خوبی ایفا کرده و توانسته است تا حدودی چهره روستا‌ها را متحول کند.

شهاب قربانی افزود: هشت طرح عمرانی در پنج روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال توسط تعاونی دهیاران بخش مرکزی روانسر انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز