خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان سنقر:

۱۷ درصد روستاهای سنقر گازرسانی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۴۸

در حال حاضر فقط ۱۷ درصد روستاهای شهرستان سنقر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

ایلنا: سرپرست فرمانداری سنقر و کلیایی، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گاز سنقرو کلیایی، لزوم ادامه گاز رسانی به روستاهای این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعداد مشترکین گاز این شهرستان ۱۷ هزارو ۴۸۵ واحد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنقر، منوچهر پروینی تاکید کرد: از این تعداد ۱۶ هزار و ۸۰۹ مشترک شهری و ۶۷۶ مشترک روستایی هستند.

در ادامه این نشست نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی نیز با تشریح اهمیت گاز رسانی به روستا‌ها گفت: در حال حاضر فقط ۱۷ درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

محمد ابراهیم محبی با اشاره به اینکه از تعداد ۲۲۰ روستای این شهرستان تعداد ۱۹ روستا گاز دار هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات برای توسعه گاز در روستا‌ها صورت گرفته است.

وی همچنین تغییر اقلیم سنقرو کلیایی از اقلیم ۲ به اقلیم یک را با توجه به سرد سیر بودن منطقه خواستار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه هم با اشاره به اینکه طی ۱۴ سال گذشته به ۲۲۰ روستای استان کرمانشاه گاز رسانی شده است، گفت: گاز رسانی به ۲۰۰ روستای دیگر استان در مدت زمان ۲ تا ۳ سال در دستور کار قرار گرفته که تعداد ۵۰ روستای آن به سنقرو کلیایی اختصاص یافته است.

صمد فانی از افزایش اختیارات مدیران ادارت گاز نواحی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در اجرای کار‌ها این اقدام صورت گرفته است.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام گاز شهرستان طی سالجاری و سال آینده و اتمام خط دوم تغذیه شهرستان تا پایان سالجاری، نصب کنتورهای گاز واحدهای مسکن مهر سنقرو کلیایی به صورت تکی یا مجتمع با رعایت اصول ایمنی و با هزینه متقاضی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز