خبرگزاری کار ایران

۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف در سنقر توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی، از توقیف ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان طی خرداد ماه سال جاری خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی سنقر و کلیایی در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان ضمن قدردانی از ارتباط و تعامل مطلوب مجموعه قضایی شهرستان با پلیس، گزارشی از عملکرد مجموعه انتظامی سنقر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا از سنقر، سرهنگ کرم فتاحی به تردد تعداد قابل توجه ۲۷ هزار دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکید پلیس شهرستان مبنی بر رعایت انضباط ترافیکی و تبعیت از قوانین و مقررات توسط رانندگان و راکبین وسایط نقلیه، طی خرداد ماه سال جاری تعداد ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف حین تردد در سطح شهر متوقف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقر همچنین از برنامه‌های هدفمند پلیس در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان خبر داد و تصریح کر: در این رابطه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲۲ جلسه آموزشی توسط کار‌شناسان انتظامی در مدارس، مساجد و صنوف شهرستان برگزار شده و این برنامه بصورت مداوم در دستور کار این پلیس قرار خواهد داشت.

در این دیدار ناصری فرد رییس دادگستری شهرستان سنقر نیز ضمن قدردانی از تلاش مجموعه انتظامی شهرستان، بر حمایت مجموعه قضایی از پلیس سنقر تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز