خبرگزاری کار ایران

مردم روستایی در کرمانشاه:

قطع برق زندگی را غیرممکن کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۵

مردم روستای «بان ریون» چند ماه است که با مشکل قطع برق مواجهند. زندگی در گرمای طاقت‌فرسای تابستان برای اهالی روستا سخت و غیرممکن شده و چون برق نیست امکان استفاده از یخچال نیز وجود ندارد.

ایلنا: جمعی از اهالی روستای «بان ریون» سرفیروزآباد کرمانشاه با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنای کرمانشاه مشکلات بی‌شمار این روستا را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اهالی روستای‌ بان ریون تاکید کرد: چند سال پیش روستای ما به دلیل برخی از مشکلات  خالی از سکنی شد، اما با تلاش‌های فراوان روستائیان پس از مدت زمانی به روستای خود برگشته‌اند.

یکی از ساکنان این روستا می‌گوید: متاسفانه چند ماه پیش یکی از اهالی این روستا اقدام به استفاده از برق دکل می‌کند که این امر باعث مرگ وی می‌شود و بر همین اساس شرکت توزیع برق کرمانشاه، برق تمام ساکنان را قطع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از چند ماهه پیش برق این روستا به کلی قطع شده است، افزود: متاسفانه شرکت توزیع برق کرمانشاه با نگاهی قهرآمیز به روستائیان نگاه می‌کند، چرا باید اهالی و خانوارهای روستا چوب بی‌دقتی و سهل انگاری یکی از اهالی را بخورند؟

این روستایی با اشاره به اینکه عملکرد شرکت توزیع برق استان کرمانشاه دور از انصاف است، گفت: زندگی در گرمای طاقت‌فرسای تابستان برای اهالی روستای ما سخت و حتی غیرممکن شده است، برقی نداریم که از یخچال استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه قطع برق متوالی تاکنون صدمات بسیاری بر زندگی و سلامت مردم روستا داشته است، گفت: در این مدت که روستائیان از نعمت برق محروم شده‌اند، بسیاری از مردم روستا به علت اینکه نتوانسته‌اند از وسایل برقی خود مانند یخچال استفاده کنند، دچار بیماری و مشکلات جسمی شده‌اند که از مسئولان شرکت توزیع برق کرمانشاه درخواست داریم هرچه سریع‌تر به این معضل رسیدگی کند.

این روستایی گفت: کاش مدیران استان به ویژه مدیران شرکت توزیع برق کرمانشاه چند روز در این روستا به سر می‌برند، تا ببیند می‌توانند در این گرمای طاقت‌فرسا زندگی کنند یا نه.

وی افزود: متاسفانه شرکت توزیع برق کرمانشاه تاکنون به درخواست‌های ما اهمیتی نداده است لذا از استاندار کرمانشاه درخواست داریم که به این وضعیت اسفبار روستائیان رسیدگی کنند.

این روستایی گفت: اگر مدیران کرمانشاهی و استاندار کرمانشاه مشکل ما را حل نکنند مجبوریم که دادمان را به ورزیر نیرو برسانیم تا ما را از این تبعیض نجات دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز