خبرگزاری کار ایران

آیت الله علما:

زحمات پلیس با حقوق و پاداش مادی جبران نمی شود

asdasd

زحمات پلیس با حقوق و پاداش مادی جبران نمی شود و پاداش واقعی پلیس در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است.

کرمانشاه ـ ایلنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و فرماندهان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این دیدار رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته ناجا پیرامون اقدامات انجام شده در راستای تقویت ارزشهای دینی کارکنان، فرهنگ قرآن خوانی و بصیرت کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه مطالبی را به سمع و نظر امام جمعه کرمانشاه رساند.

آیت اله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: هم این هفته را به تمامی دلاورمردان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت و برای آنها از درگاه خدای متعال سربلندی، توفیق و عزت مسئلت داشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: رنجی که شما در جهت برقراری نظم و امنیت و آسایش شهروندان متحمل می شوید با پرداخت حقوق و مزایا جبران نمی گردد.فقط می توانم بگویم که این خدمت شما در پیشگاه خداوند اجر و پاداش فراوانی دارد و فرمانده معظم کل قوا فرمودند، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی گفت: همه آحاد جامعه اعم از خواص و عوام وظیفه دارند که با پلیس در جهت تولید امنیت همکاری و مشارکت داشته باشند و اگر ما امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کنیم کار پلیس راحتر و ساده تر می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود از دو سامانه 110 و 197به عنوان یک تحول عظیم در مجموعه انتظامی اشاره و بیان داشت: پلیس امروز یک پلیس سنتی و قدیمی نیست بلکه یک پلیس جامعه محور است و اقدامات خود را بر اساس یافته های علمی انجام می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز