خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع عالی محسن رضایی در کرمانشاه:

مردم همچنان پشتیبان و یاور نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۷۷

امید داریم که ایران اسلامی با انتخاب دکتر روحانی به مقام و جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان برسد زیرا این خواسته باطنی و قلبی هر ایرانی و هر ایران دوستی است.

رئیس مجمع عالی محسن رضایی در کرمانشاه گفت: بی شک مردم حماسه سیاسی را به بهترین نحو ممکن عملیاتی کردند و بار دیگر نشان دادند که همچنان پشتیبان و یاور نظام بوده و هستند.

اکبر میثاقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه تاکید کرد: محسن رضایی نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری توانست بسیاری از دیدگاه‌های اقتصادی را که از یادها رفته بود بار دیگر در مناظره ها و گفتگوها زنده کند که این نشان دهنده شعور سیاسی و اقتصادی بالای نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری دارد.

وی با اشاره به اینکه دکتر رضایی همچنین در پست دبیری مجمع تشخیص مصلحت به نظام خدمت خواهد کرد، گفت: جا دارد از حضور حماسی مردم استان کرمانشاه در پای صندوقهای رای تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس مجمع عالی دکتر رضایی در استان کرمانشاه افزود: باز خدای را شاکریم که یکی از فرزندان برومند نظام سکان ریاست جمهوری را در دست گرفت و بی شک مشاوره و حضور اساتیدی همانند دکتر رضایی که از اقتصاددانان مطرح کشور هستند می تواند یار و مشاور خوبی برای وی باشند.

میثاقی در پایان گفت: امید داریم که ایران اسلامی با انتخاب دکتر روحانی به مقام و جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان برسد زیرا این خواسته باطنی و قلبی هر ایرانی و هر ایران دوستی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز