خبرگزاری کار ایران

در پی حماسه حضور آگاهانه مردم؛

ماموستا قادری به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۱

امام‌جمعه پاوه در پی حماسه حضور آگاهانه و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری این حماسه بزرگ را تبریک گفت.

ایلنا: ماموستا ملا قادر قادری در پی حماسه حضور آگاهانه و حماسی مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری این حماسه بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، در این پیام آمده است: به‌عنوان تحدث به نعمت الهی در برابر حکمت رهبــری و عظمت مردم ایران سر تعظیم را پایین آورده و شاکر این همه لطف و کرم الهی هستیم، حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد که لبیکی بود به خواست رهبر معظم انقلاب برای تحقق حماسه سیاسی، بدون شک دنیا و به‌خصوص دشمنان نظام اسلامی را مات و مبهوت کرد.

این پیام ادامه می‌دهد: حضور حماسی و رأی آگاهانه مردم با بصیرت اهل سنت و کُـرد اورامانات نیز در این روز تاریخی، رأی به وحدت، امنیت و تمامیت ایران و در حقیقت رأی و بیعت با رهبری و تجدید عهدی با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بود.

این پیام می‌افزاید: این حضور گسترده به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار ملت ایران به ثبت خواهد رسید و از این بابت مجدداً پروردگار را شاکر و این پیروزی شکوه‌مند را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز