خبرگزاری کار ایران

عبدی در جمع مردم کرمانشاه:

هریک از شما یک ستادید

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۷۹

برخی از نامزدهای این دوره از ریاست جمهوری اعلام می کنند که 6 ماهه مشکل اقتصاد ایران را به کلی حل می کنند که این امر غیرممکن و تنها یک بلوف سیاسی است.

نماینده حسن روحانی در کرمانشاه و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: کار رئیس جمهور اقتصاد نیست، بلکه کارش سیاست مداری است، اول سیاست خارجی و دوم سیاست داخلی؛ کسی که می آید می گوید من شش ماهه اقتصاد را درست می کنم، اقرار به جهل خود کرده است.

نماینده دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه دیروزدر جمع هواداران دکتر حسن روحانی که در مسجد الغدیر شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت: قصد ندارم بگویم که در انتخابات شرکت کنید و به چه کسی رای بدهید زیرا این نکته مشخص و وظیفه است که در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، عباس عبدی تاکید کرد: هر یک از شماها باید به یک ستاد تبدیل شوید و برای کسانی که این دو نکته را نمی دانند استدلال کنید تا به جواب مشخصی برسند.

وی افزود: ما باید در این انتخابات یک سیاستمدار کامل و جامع را انتخاب کنیم، چون برای ریاست جمهوری به خلبان نیازی نداریم، زیرا تا بخواهید در کشور خلبان درجه یک زیاد داریم.

نماینده دکتر روحانی گفت: برخی از نامزدهای این دوره از ریاست جمهوری اعلام می کنند که 6 ماهه مشکل اقتصاد ایران را به کلی حل می کنند که این امر غیرممکن و تنها یک بلوف سیاسی است.

عبدی با اشاره به اینکه تورم موجود حاصل تحریمها است، تاکید داشت: به زودی نمی توان شاهد از بین رفتن تحریم و همچنین تورم باشیم رئیس جمهور وظیفه دارد که سیاست داخلی و خارجی را درست کند تا زمینه برای اقتصاد دانان و جامعه شناسان مساعد شود.

عبدی گفت: اولین ویژگی رئیس جمهور عقلانیت است، این قاعده روشن است یک نفر نیست، بگوید ۸۰۰ میلیارد دلار درآمد داشتیم و بعد وضعیت کشور اینطور است.

وی در ادامه با انتقاد از روند و نحوه حکومت داری احمدی نژاد گفت: دولت احمدی نژاد معجزه هزار سوم بوده است زیرا اگر این درآمد را از هواپیما پائین می ریختند خود به خود شغل ایجاد می شد.

نماینده روحانی در ادامه با انتقاد از ادعای مسئولان دولتی مبنی بر اینکه قطعنامه ها تنها کاغذپاره ها هستند، گفت: این آقایان روز اول گفتند قطعنامه کاغذ پاره است و حالا می گویند این شرایط موجود حاصل تحریم ها است.

وی با اشاره به اینکه نه حرف اول دولت و نه حرف آخرشان عقلانی بود، بیان داشت: کسی که می گوید چند ماهه بیکاری را از بین می برم، تورم را صفر می کنم، راست نمی گوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز