خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه از شهرک‌های صنعتی فرامان و بیستون بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۹

حجت الله دمیاد به همراه تنی چند از مسئولین ارشد استان از شهرک های صنعتی فرامان و بیستون بازدید کردند.

ایلنا-کرمانشاه: استاندار کرمانشاه با حضور در شهرك های صنعتی فرامان و بیستون كرمانشاه، تعدادی از طرح های صنعتی را مورد بازدید قرار داد و در این راستا دستورات لازم را برای حل مشكل این واحدها صادر كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد در این بازدید افزود: سرمایه گذاران بخش صنعت برای كمك به افزایش تولید و اشتغالزایی گام برمی دارند لذا مسولین ذیربط موظف به حل مشكلات این قشر موثر از جامعه هستند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه در این بازدید گفت: مجتمع خدمات فنآوری و كسب و كار در شهرك صنعتی فرامان كه حدود 45 میلیارد ریال اعتبار دارد و در زمینه ارائه خدمات فنی و كارموزی در این شهرك فعالیت خواهد كرد، بزودی افتتاح می شود.

شاهپور قنبری افزود: این مجتمع دارای یک سری فضای نمایشگاه دائمی جهت معرفی واحدهای مولد محصولات صنعتی، سالن جلسات، آموزش و مهارت است که با اعمال حاکمیت شرکت شهرکها بصورت اجاره و مشاوره های صنعتی به صنعتگران و تولیدکنندگان اجاره داده می شود.

طرح های تصفیه خانه آزمایشگاهی، طرح بیوایمپلنت، مجتمع خدمات فنآوری كسب و كار، شركت آراد غرب تولید سوئیچ سمند، پژو و پراید، شركت غرب كارتن، كارخانه كاشی و سرامیك و شركت سرمایه گذاری توسعه عمران و صنایع زاگرس تولید نان صنعتی از جمله طرح های صنعتی بودند كه مورد بازدید استاندار كرمانشاه و هئیت همراه قرار گرفتند.

گفتنی است شركت سرمایه گذاری توسعه عمران و صنایع زاگرس تولید نان صنعتی نیز كه ماشین آلات آن اعتباری بالغ بر 9 میلیون یورو دارند با ظرفیت 65 تن تولید انواع نان های صنعتی در روز از پیشرفته ترین و بزرگترین كارخانه نان صنعتی در كشور است كه بزودی افتتاح خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز