خبرگزاری کار ایران

فرماندار جوانرود:

مسئولان زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم كنند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۱

انتخابات نماد دموكراسی و مردم سالاری دینی است و باید با عمل به قانون، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با حضور گسترده مردم را فراهم كنیم.

ایلنا: فرماندار جوانرود در شورای اداری این شهرستان گفت: باید با مشاركت مردم و مسوولان انتخاباتی آرام و باشكوه و بدون حاشیه را برگزار كنیم.

به گزارش ایلنا از جوانرود، مصطفی عظیمی، انتخابات 24 خرداد ماه را بزرگ‌ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب دانست و اظهار كرد: تكلیف ما وقتی سنگین می‌شود كه بدانیم توطئه‌گرانی هستند كه همه چیز ما را نشانه گرفته‌اند، بنابراین همه امكانات، چه مردم و چه مسوولان، باید برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری بسیج شوند.

عظیمی خاطرنشان كرد: رهبری راه را بر همه روشن كرده و همه ما باید فردی متعهد، قانون‌مدار، شجاع، با تدابیر ارزشی و پیشینه عملكردی خوب را انتخاب كنیم.

فرماندار جوانرود در ادامه بر ضرورت هرچه باشكوه آیین‌های سالگرد ارتحال امام و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تاكید كرد و گفت: شخصیت امام خمینی (ره) در گذر تاریخ هرگز فراموش نمی‌شود، چرا كه حضرت امام با قیام و نهضت آزادی بخش خود درخشید و به چهره ای برجسته در مبارزه با استكبار در سراسر دنیا تبدیل شد.

عظیمی افزود: امام خمینی (ره) شخصیت ماندگاری در تاریخ بشریت است كه انسانیت و آزادگی را زنده كرد و نه تنها ایران را از سلطه استكبار نجات داد؛ بلكه سبب گسترش تفكر مقاومت و ظهور جنبش‌های اسلامی در جهان و نجات بشریت از ظلم و ستم دیكتاتوری‌ها شد.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ اسلام و جهاد است كه آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان با تكیه بر قدرت الهی و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز