خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

امروز تنش و تضاد بین نیروی کار و کارآفرین به حداقل رسیده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۸

امروز تنش و تضاد بین نیروی کار و کارآفرین به حداقل رسیده و کمترین اختلاف بین آن ها وجود دارد که استان کرمانشاه نیز از این قاعده جدا نیست.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور در مراسم تجلیل از کارگران نمونه کرمانشاه، جامعه کارگری را وفادارترین قشر به نظام و انقلاب در سال های اخیر دانست و گفت: امروز باید جایگاه کارگر و نقش آنها در توسعه کشور را لمس کنیم و باور کنیم کارگران انسان های شریفی هستند که در توسعه هر مملکتی نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، اولیا علی بیگی با اشاره به جایگاه کار و کارگر در دین اسلام، خاطرنشان کرد: کار به منزله جهاد در راه خدا و کارگر نیز مجاهد است و جایگاه و مقام یک کارگر والا و قابل تکریم است.

علی بیگی کارگر و کارفرما را شرکای اجتماعی دانست که به تعبیر مقام معظم رهبری همسنگرند و با همکاری دولت در مسیر توسعه اقتصادی کشور گام بر می دارند.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور با اشاره به شرایط فعلی کشور و تحریم هایی که دشمنان علیه ما اعمال کرده اند، اظهار داشت: در این 34 سال همواره با محدودیت رو به رو بوده ایم و توانسته ایم توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنیم و در شرایط فعلی نیز ملت ایران بار دیگر در برابر دشمن ایستادگی می کنند که قشر کارفرما و کارگر نیز جز اصلی این مردم هستند.

وی معتقد است راه برون رفتن از فشارهای اقتصادی فعلی تعامل کارفرما و کارگر است و اینکه کارگر باور کند تا کارآفرین نباشد کاری از پیش نخواهد برد و کارآفرین نیز بداند بدون همکاری نیروی کار در تحقق اهدافش ناموفق خواهد ماند و به تولید نمی رسد.

علی بیگی تصریح کرد: امروز تنش و تضاد بین نیروی کار و کارآفرین به حداقل رسیده و کمترین اختلاف بین آن ها وجود دارد که استان کرمانشاه نیز از این قاعده جدا نیست.

به گفته این مقام مسئول ممکن است در خصوص وضعیت کار و اشتغال در کشور مشکلات زیادی وجود داشته باشد، اما کارگران و کارفرمایان مشکل خاصی باهم ندارند.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور گفت: اگر امروز مشکلاتی در جامعه وجود دارد ناشی از استفاده ابزاری و شعاری از دیدگاه های رهبر معظم انقلاب است و برای حل مشکلات موجود باید دغدغه های رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

وی تحقق حماسیه سیاسی را وظیفه مردم دانست و ادامه داد: خلق حماسه اقتصادی وظیفه دولتمردان است که باید برای ارتقا جایگاه مردم و خصوصا قشر کارگری تلاش کنند.

علی بیگی افزود: قشر کارگر نیز همپای سایر مردم در انتخابات امسال برای تحقق حماسه سیاسی حضور خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز