خبرگزاری کار ایران

با تلاش رییس پلیس امنیت و اطلاعات کرمانشاه؛

متجاوزان به دختر ربوده شده در دام پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۳

4 متجاوز به عنف که دختر جوانی را مدتها ربوده و در مکانی خارج از شهر زندانی کرده و به او تجاوز کرده بودند که با پیگیریهای پلیس محل اختفای آنها کشف و دختر اسیر شده نیز آزاد شد.

رییس پلیس امنیت و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم و شهروندان صبح امروز چهارشنبه عملیات مشترک پلیس با هدف برخورد با اراذل اوباش و متجاوزین به حقوق عمومی مردم در سطح شهر کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد شاه محمدی افزود: از این افراد دستگیر شده مقادیر قابل توجهی از اقلام ممنوعه همچون؛ انواع سلاح سرد، مواد مخدر، اسناد جعلی، مواد محترقه و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه در خصوص جرایم این افراد دستگیر شده، گفت: اصلی ترین جرایم این افراد دستگیر شده در وهله اول؛ هنجارشکنی، قانون شکنی و ایجاد مزاحمت برای مردم است که همچنین برخی از آنها جرایم دیگری همچون زورگیری و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارند.

وی تاکید کرد: چهار نفر از این افراد دستگیر شده، دختر جوانی را مدتها ربوده و در مکانی خارج از شهر زندانی کرده و به او تجاوز کرده بودند که با پیگیریهای پلیس محل اختفای آنها کشف و دختر اسیر شده نیز آزاد شد.

شاه محمدی تصریح کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی تمام تلاشش این است که به مطالبات مردم پاسخ دهد.

رییس پلیس امنیت و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه، گفت: قریب به 90 درصد این افراد دستگیر شده با همکاری مردم دستگیر شده اند که جا دارد از همکاری صمیمانه مردم کرمانشاه با پلیس قدردانی کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز