خبرگزاری کار ایران

بخش سی تی اسکن مرکز فارابی کرمانشاه راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۱

سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

رییس بیمارستان تخصصی فارابی ضمن اعلام این مطلب گفت: سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، دکتر محمدعلی معیاری افزود: با راه اندازی این دستگاه که توانایی پذیرش 50 بیمار را دارد علاوه بر اینکه بیماران مجبور نیستند برای تهیه تصاویر مورد نیاز به خارج از مرکز منتقل شوند، هزینه ای معادل یک سوم مراکز خصوصی را پرداخت می کنند.

وی درخصوص فعالیت های این بیمارستان گفت: مرکز فارابی که یک مرکز فوق تخصصی است دارای 250 تخت مصوب و 210 تخت فعال است که با ضریب اشغال تخت 100درصد به بیماران ارائه خدمت می کند.

معیاری گفت: این بیمارستان دارای 7 بخش شامل 5 بخش بستری و بخشهای اورژانس و آی سی یو است.

این متخصص اعصاب و روان افزود: در مرکز فارابی رزیدنت در رشته های روانپزشکی، نورولوژی و نیز روانشناسی بالینی آموزش می بینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز