خبرگزاری کار ایران

استاندار كرمانشاه:

امام (ره) با ترویج روحیه بسیجی دشمنان را ناكام ساخت

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۳۲

امام خمینی(ره) با ترویج روحیه بسیجی عملاً دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام ساختند و جوانان را به كارهای عظیمی ترغیب كردند كه راه سعادت و شكوفایی كشوار هموار شد.

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: امام خمینی(ره) با تیزبینی و اشراف كامل به اقدامات ستم شاهی كه در راستای تامین منافع بیگانگان و ضدیت با منافع ایران بود، حركت معنوی و الهی خود را برای ساقط نمودن رژیم طاغوت شروع كردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی تاکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب هیچ حركتی در جهت انگیزه بخشیدن به خلاقیت جوانان ایرانی و خودكفایی كشور صورت نمی گرفت و همه مایحتاج مردم توسط كشورهای استكباری كه تنها به سود این كشورها بود، تامین می شد.

استاندار كرمانشاه افزود: مردم با مشاهده اقدامات غیر قانونی و ضد مردمی رژیم طاغوت به ندای ملكوتی امام و پیشوای خود در سرنگونی رژیم پاسخ مثبت دادند و آماده هر گونه جانفشانی و ایثارگری جهت پیروزی انقلاب شدند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان كه از یكپارچگی و انسجام مسلمانان با ایران اسلامی به وحشت افتاده بودند شخص دیوانه ای به نام صدام را به جنگ علیه انقلاب نوپا تشویق و ترغیب كردند و با این نیت كه این نظام از بین رفتنی است با قاطعیت تمام از رژیم بعث عراق حمایت كردند.

مهندس هاشمی افزود: دشمنان بواسطه عدم درك درست از خلوص و نیت خالصانه مردم ایران در پشتیبانی از نظام الهی خود، تنها به مادیات قضیه نگاه كردند و جنبه معنوی و فرهنگ بسیجی ملت را نادیده گرفتند كه همین موضوع منجر به شكست طراحی های استكبار جهانی شد.

استاندار كرمانشاه تصریح كرد: ملت ایران اسلامی به پیروی از بنیانگذار كبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نه تنها جنگ را با اقتدار تمام مدیریت كردند بلكه در بخش خودكفایی كشور صحنه های حماسی و شگفت انگیزی را خلق كردند كه منجر به تحیر دشمنان شد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) با ترویج روحیه بسیجی عملاً دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناكام ساختند و جوانان را به كارهای عظیمی ترغیب كردند كه راه سعادت و شكوفایی كشوار هموار شد.

استاندار كرمانشاه تصریح كرد: هم اكنون ایران اسلامی به تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی(ره) و پس از رحلت ایشان، به تبعیت و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت كه با اقتدار و عزت راه و مسیر امام (ره) را در پیش گرفته اند، به دستاوردهای شگفت انگیزی در بخش های مختلف دست پیدا كرده است كه دشمنان دیگر توان مقابله با این كشور را ندارند.

وی تصریح كرد: ایران اسلامی امروز هم بواسطه دیدگاهای خاص خود در ترویج فرهنگ ایثارگری و بسیجی و هم بواسطه دست یابی به فنون و علوم پیشرفته به كشوری مقتدر و كابوسی دردناك برای استكبار جهانی تبدیل شده و تنها كشوری است كه در جهان از مظلومان و بی پناهان نیز حمایت می كند.

استانداركرمانشاه در پایان گفت: هم اكنون ایران اسلامی با جدیت به دنبال اهداف و استراتژی خود در مقابله با ظالمان در جهان است و در این مسیر، مردم كشورهای اسلامی منطقه در موج بیداری خود با الگوبرداری از ایران اسلامی بر حكام ستمگر و دست نشانده خود شورش كردند و خواهان انتخاب مسیر جمهوری اسلامی ایران برای ایستادگی در مقابل استكبار و صهیونیزم جهانی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز