خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

محسن رضایی با مردم کرمانشاه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۱۳

صبح امروز سه شنبه همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) محسن رضایی با مردم کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا ـ کرمانشاه: صبح امروز سه شنبه همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) محسن رضایی وارد شهر کرمانشاه شد و در بدو ورود در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی این شهر مورد استقبال گرم مردم این شهر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سپس بر سرمزار شهدا و آیت الله نجومی در باغ فردوس کرمانشاه حاضر شد.

بعد از این برنامه، وی به دیدار آیت الله علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه رفت و لحظاتی با وی گفتگو کرد.

در ادامه برنامه های امروز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وی در ورزشگاه شهید بهشتی کرمانشاه با مردم این شهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

رضایی در این دیدار با اشاره به سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: پیامبر اکرم (ص) اسوه اخلاق و خوش رفتاری در اسلام است، پس چرا جامعه ما باید این همه بداخلاقی در آن جاری باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد: ایران از نظر نظامی و دفاعی در منطقه و حتی دنیا مطرح است، ولی متاسفانه فشار زیادی از نظر اقتصادی بر مردم این کشور وارد می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مردم کرمانشاه را مردمانی قهرمان پرور و شجاع معرفی کرد.

گفتنی است که بعد از این مراسم، رضایی به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان استانی و کشوری، به شهرستانهای تابعه سفر کردند.

 

 

 

در ورزشگاه شهید بهشتی کرمانشاه با مردم  دیدار و گفتگو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز