خبرگزاری کار ایران

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

هدف دشمن تضیف روحیه حضور در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۴

هدف دشمن این است كه روحیه مردم را برای حضور در انتخابات تضعیف كنند اما كور خوانده‌اند و این انتخابات با همدلی و همفكری همه مردم و مسئولان با شكوه هر چه‌تمامتر برگزار خواهد شد.

ایلنا ـ اسلام آبادغرب: در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب كه با حضور بهرامی مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد از خدمات فریبرز پیرو قدردانی و احد جلیلیان بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اسلام آباد غرب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، هومان، بهرامی مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در این جلسه، گفت: انتخابات سال آینده بسیار حساس و حائز اهمیت است و نیاز به حساسیت، دقت، تلاش و كوشش مضاعف همه مسئولین دارد و حضور چشمگیر مردم در این انتخابات موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام در صحنه بین الملل خواهد شد.

 

بهرامی افزود: دشمنان بحثشان این است كه تفكر دین مبین اسلام در نقطه مقابل ظلم و تبعیض قرار دارد و آموزه‌های دین مبین اسلام جایگاه سلطه و استكباری آنها را به خطر می اندازد و به این علت دشمنی و كینه خود را به هر طریق نشان می دهند هدف دشمن این است كه روحیه مردم را برای حضور در انتخابات تضعیف كنند اما كور خوانده اند و این انتخابات با همدلی و همفكری همه مردم و مسئولان با شكوه هر چه تمامتر برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه، صدرالله بابلی، فرماندار اسلام‌آباد طی سخنانی به ایام الله دهه مبارك فجر اشاره و گفت: امام خمینی (ره) انقلابی ایجاد كرد كه سال به سال به شكوه و عظمت آن در دنیا افزوده می‌شود و در دنیا نظیر ندارد و ترس امروز دشمن از اتحاد و ولایتمداری مردم كشور است آنها می خواهند مردم را به ستوه بیاورند و در مقابل نظام قرار دهند اما ملت غیور ما در همه صحنه ها و با پیروی از مقام معظم رهبری دسیسه‌های دشمنان را خنثی كرده اند و انتخابات سال آینده باز هم به جهان نشان خواهد داد كه مردم با چه شكوهی در صحنه های حساس انقلاب حاضرند.

فرماندار اسلام آبادغرب از افتتاح و بهره برداری از 28 پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در دهه مبارك فجر خبر داد و افزود: برنامه های فرهنگی زیادی از جمله دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه كتاب و محصولات فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غباروبی مزار شهدا، همایش پیاده روی خانوادگی، محفل انس با قرآن كریم،جشن انقلاب،برنامه های قرآنی از جمله اجرای برنامه آیه های انقلاب، شب شعر، همایش رزمی كاران، ورزش‌های بومی محلی، گلباران تمثال مبارك امام خمینی (ره)،دوچرخه سواری،یادواره شهدا، رژه موتوری و...... در شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه آقای احد جلیلیان به‌عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری معرفی و از زحمات آقای فریبرز یرو  قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز