خبرگزاری کار ایران

فرماندار روانسر خبر داد؛

کاهش 10 درصدی تصادفات جرحی در روانسر

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۶

در 10 ماهه سال جاری آمار تصادفات جرحی در شهرستان روانسر بیش از 12 درصد کاهش‌داشته‌است.

ایلنا ـ روانسر: فرماندار شهرستان روانسر با اشاره به نقش مهم آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح آموزشگاهها و مدارس، گفت: در 10 ماه سپری شده از سالجاری، آمار تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری روانسر نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد كاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از روانسر، جلال صفری تاکید کرد: در این مدت تصادفات جرحی در شهرستان روانسر نیز 12 درصد كاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه مبالغ جریمه‌های صادر شده برای رانندگان متخلف در این شهرستان دو برابر شده است، افزود: افزایش آگاهی مردم، اعمال جرائم سنگین، توقیف خوردوها و ثبت نمره منفی برای رانندگان متخلف از جمله علل كاهش تصادفات در این شهرستان است.

فرماندار روانسر گفت: برای اطمینان در عبور و مرور در مسیر ارتباطی روانسر به كامیاران و در ارتفاعات گردنه خراجیان 90 عدد حفاظ بتنی و در واریانت شهر شاهو نیز 106 عدد حفاظ بتنی نصب شده است.

رییس شورای ترافیك روانسر گفت: برقراری طرح پارك‌بان در سطح شهر روانسر و تعریض خیابان اصلی شهر از عمده دلایل كاهش ترافیك در این شهر است.

صفری در پایان گفت: برای خط‌كشی و تجهیز راه‌های شهرستان وانسر به علائم ایمنی بیش از یك میلیارد ریال اختصاص یافته كه این اعتبار برای خط كشی جاده و نگهداری حریم راه ها هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز