خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه:

برگزاری مطلوب جشنواره فیلم فجر نیازمند همراهی رسانه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۲۳

برگزاری مطلوب جشنواره فیلم فجر نیازمند همراهی رسانه ها و مطبوعات استان کرمانشاه است.

ایلنا ـ کرمانشاه: مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره فیلم فجر در روزهای 14 تا 24 بهمن ماه خبر داد و گفت: فیلم‌های این جشنواره در کرمانشاه به مدت 11 روز در کرمانشاه نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خسرو تمری تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر رویداد مهم فرهنگی استان در ایام دهه فجر است که خوشبختانه با پی گیری‌های مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین حمایت آقای استاندار  تحقق پیدا کرد و نکته قابل توجه این‌که این جشنواره برای اولین بار است که در استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی افزود: باید از ظرفیت جشنواره در قالب جشن‌های انقلاب نیز استفاده کنیم و مردم نیز در فضایی مملو از جشن های انقلاب از این فیلم‌ها را ببینند.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی فیلم فجر کرمانشاه افزود: در شکل گیری این رویداد مهم فرهنگی بیش از هر چیز نقش رسانه ها از اولویت برخوردار است و رسانه ها نقش مهمی در فضای تبلیغی جشنواره دارند.

وی افزود: بدون حمایت رسانه‌ها اعم از صدا و سیما و مطبوعات برگزاری مطلوب برنامه ها و رویدادهای مهم فرهنگی ممکن نیست و لذا تا کنون رسانه های استان با آگاهی به نقش و کارکرد فرهنگی که برای خود قائل هستند نقش مهمی در فرایند رشد توسعه فرهنگی استان داشته اند.

تمری همچنین افزود: اختتامیه این رخداد فرهنگی و هنری با حضورت مقاماتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان در 25بهمن برگزار می شود و در آن از بهترین فیلم از نگاه مردم، بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین کارگردان تقدیر می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: برنامه زمان‌بندی دقیق پخش فیلم‌ها و مکان آنها در روزهای آتی به صورت دقیق مشخص می‌شود و در این زمینه نیز اطلاع رسانی مناسب صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز