خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت:

پتروشیمی امتیاز بزرگی برای جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۶۸

طرح ها و پروژه های پتروشیمی در کشور یک مزیت و امتیاز بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

ایلنا ـ کرمانشاه: وزیر نفت در حاشیه بهره برداری و افتتاح از چند طرح عمرانی و صنعتی در استان کرمانشاه که با حضور ریاست جمهوری انجام گرفت، گفت: باید تولید بستر اجرای پروژه های پتروشیمی در 12 استان کشور را با احداث خط اتلین غرب کشور مهیا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، قاسمی تاکید کرد: با احداث این خط انتقال که ابتکار هوشمندانه دولت است 12 استان کشور از مزایای گاز جنوب کشور برخوردار خواهند شد.

وزیر نفت گفت: طرح ها و پروژه های پتروشیمی در کشور یک مزیت و امتیاز بزرگ برای جمهوری اسلامی است که با احداث این خط انتقال می توان در آینده ای نزدیک شاهد احداث و راه اندازی صدها کارخانه و مرکز تولیدی میان دستی و پایین دستی در اقصی نقاط کشور باشیم.

قاسمی با اشاره به اینکه دولت برای دو فاز پارس جنوبی 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است، تاکید کرد: امروز در صنعت نفت کشور با حمایت دولت کارهای بسیار بزرگی در حال انجام است.

وزیر نفت در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 57 طرح مهر ماندگار با 57 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال انجام است، گفت: علاوه بر اینها ده ها طرح دیگر در صنعت نفت کشور در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز