خبرگزاری کار ایران

حضور پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی ساختمان اربیل عراق

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۷

پنج شرکت از واحدهای پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی ساختمان اربیل عراق حضور پیدا کردند.

ایلنا ـ کرمانشاه: شرکت جاباتک به مدیرعاملی کاوه احمدی صوفیوند، ساعی صنعت سنقر به مدیر عاملی احمد خوشبخت، پرتو افشان آناهیتا به مدیر عاملی احسان ملکی، رهاورد ابزار یدک به مدیر عاملی رضا امیری و روشن آذین به مدیر عاملی وهاب قهرمانی در این نمایشگاه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، شرکت های یاد شده که تحت نام پارک علم فناوری کرمانشاه در این نمایشگاه شرکت کردند، محصولات خود را در حوزه ساختمان به نمایش گذاشتند.

بانی برگزاری نمایشگاه بین المللی ساختمان اربیل گروه پایر امید بزرگترین برگزار کننده و سازمان دهنده نمایشگاه در خاورمیانه و آفریقاست و شرکت پارس رستاک برگزار کننده پاویون ایران است.

این نمایشگاه اختصاص به محصولاتی از جمله مواد و مصالح ساختمانی، تکنولوژی های آب و محیط زیست، الکتریسیته برق و روشنایی و تهویه هوا، سنگ و تولیدات و تکنولوژی های مرتبط داشت.

سال گذشته در این نمایشگاه 144 غرفه دار از 16 کشور جهان از جمله ایران، ترکیه، هند، مصر، لبنان، چین، سوریه، ایتالیا، عمان، امارات، بلغارستان، استرالیا، کانادا، آلمان و.. را به خود جذب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز