خبرگزاری کار ایران

کارگاه آموزشی ارزشیابی در فنی وحرفه ای کرمانشاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۵

اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه باهدف ارتقاء و بهبود شیوه های ارزشیابی، اقدام به برگزاری کارگاه آموزش طراحی سوال کرد.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه باهدف ارتقاء و بهبود شیوه های ارزشیابی، اقدام به برگزاری کارگاه آموزش طراحی سوال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرشید امیری افزود: این دوره های آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفی آزمونها در بهبود شیوه های ارزشیابی موثر خواهدبود.

وی براهمیت و ضرورت توجه به ارزشیابی و رعایت اصول در طراحی سوالات تاکید کرد و گفت: سنجش و ارزشیابی آموزشی یکی از مهمترین وظایف آموزش دهنده است.

امیری با اشاره به این مطلب که در امر آموزش، طراحی سوالات به صورت صحیح و مطابق با استانداردها بسیار اهمیت دارد اضافه کرد: سوالات مناسب و آزمونگران توانمند میزان اطلاعات و پیشرفت کارآموزان را در پایان دوره آموزشی به بهترین شکل ارزیابی می کنند.

وی در پایان گفت: دوره آموزشی طراحان سوال و آزمونگران عملی باحضور مربیان مراکز آموزش فنی وحرفه ای اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و دالاهو درمرکز فنی وحرفه ای اسلام آبادغرب برگزارشد.

گفتنی است که دراین کارگاه آموزشی، مربیان با روشهای نوین طراحی سوال به دو صورت تئوری و عملی آشنا شدند که مورد استقبال شرکت کنندگان واقع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز