خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت استان کرمانشاه:

19 واحد تولید خوراك دام و طیور در استان کرمانشاه فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۱

19 واحد صنعتی تولید خوراك دام و طیور و مكمل های دارویی و غذایی دام و طیور كه بالغ بر یك میلیون تن درسال تولید دارند در استان کرمانشاه فعال است.

ایلنا - کرمانشاه: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: 19 واحد صنعتی تولید خوراك دام و طیور و مكمل های دارویی وغذایی دام وطیور كه بالغ بر یك میلیون تن درسال تولید دارند دراستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی صبح یکشنبه، در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر این 10 طرح صنعتی دیگر با مجموع ظرفیت 250 هزارتن درسال كه در حال تكمیل مراحل مختلف پیشرفت فیزیكی هستند در آینده به ظرفیت تولید خوراك دام و طیور استان اضافه خواهند شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: سالانه به 400 هزار تن خوراك دام و طیور در استان نیاز است كه با توجه به حجم تولید واحدهای صنعتی تولید كننده خوراك دام و طیور استان قادر هستیم مازاد آن را به استان های همجوار انتقال دهیم. ضمن اینكه در حال حاضر ماشین آلات خط تولید خوراك دام و طیور در داخل استان و با كیفیت مناسب قابل طراحی و ساخت می باشد.

وی گفت: توسعه واحدهای تولیدی در استان و حمایت از آنها در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیز اقتصاد مقاومتی است كه می طلبد با همت همه دستگاه ها، حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی صورت گیرد.

شاهمرادی افزود: در زمینه ساخت ماشین آلات تولید داخل كشور نیز می توان گفت كه این ماشین آلات قابل رقابت با نمونه خارجی می باشند، لذا تولیدكنندگان سعی كنند از آنها استفاده كنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در پایان گفت: كسانی كه به هر نحو ماشین آلات و كالاهایی در كشور تولید می كنند، قطعا مورد توجه و حمایت دولت قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز