خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید سازمان صنعت کرمانشاه:

مهمترین مشکل واحدهای صنعتی نقدینگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱

واحدهای صنعتی در کشور و استان برخی مشکلات دارند که مهم ترین و اصلی ترین مشکل این واحدها، موضع نقدینگی است که باید این مهم هرچه سریعتر حل شود.

ایلنا - کرمانشاه: مراسم معارفه و تودیع رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، در سالن جلسات شهید بهشتی این سازمان با حضور فروتن، مدیرکل امور استان های سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور و تنی چند از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جهانگیر شاهمرادی، رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت در کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اهمیت بحث بازاریابی در اقتصاد امروز، گفت: اهمیت ویژه بازاریابی هیچکاه کمتر از نقدینگی برای سازمانها و شرکتها نیست و باید طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم این مهم را در سطح اقتصاد کشور عملیاتی کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: باید سرمایه گذاران قبل از هرگونه سرمایه گذاری، توجیه اقتصادی خود را به بهترین نحو ممکن تبین کنند تا در این صورت بتوانند از حمایت های مالی و اعتباری بانکها برخوردار شوند.

شاهمرادی با اشاره به اینکه تجار باید با بازاریابی به فروش بهتر و بیشتر محصولات خود کمک کنند، تاکید کرد: متاسفانه بخش تجارت ما تاکنون نتوانسته است که وظیفه اصلی خود را انجام دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تجار در بدنه اقتصاد و بازار از اهمیت ویژه ای برخوردارند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که شمار تجار بنام و شناخته شده بیشتر از واحدهای صنعتی شوند.

شاهمرادی در پایان سخنان خود تاکید کرد: واحدهای صنعتی در کشور و استان برخی مشکلات دارند که مهم ترین و اصلی ترین مشکل این واحدها، موضع نقدینگی است که باید این مهم هرچه سریعتر حل شود.

گفتنی است که در پایان این مراسم، از خدمات محسن رستمی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تقدیر شد و دکتر شاهمرادی، مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه، به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز