خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و آموزشی فنی و حرفه‌ای استان کرمان:

شاگردان طرح استاد شاگردی نوین با بیمه حوادث، از شمول قانون کار و تامین اجتماعی خارجند

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۹۰

نحوه اطلاع رسانی و اجرای طرح نظام استادشاگردی، مزایای طرح و مشکلات بیمه ای کارآموزان مورد بررسی قرار گرفت.

ایلنا: در جلسه هماهنگی نظام استاد شاگردی نوین استانی در مجتمع مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با حضور مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، مجمع و اتحادیه‌های صنفی استان کرمان نحوه اطلاع رسانی و اجرای طرح نظام استادشاگردی، مزایای طرح و مشکلات بیمه‌ای کارآموزان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمان در این معاون فنی و حرفه‌ای استان با اعلام آمادگی برای همکاری و رفع مشکلات بیمه‌ای شاگردان طرح گفت: با توجه به مصوبات طرح و ابلاغیه‌های ارسالی از سوی وزارت کار، هیچ مانعی در این خصوص وجود ندارد و شاگردان طرح از شمول قانون کار و تامین اجتماعی خارج هستند.

وی ایجاد بستر لازم برای اشتغال مولد و پایدار، استمرار و تثبیت مشاغل موجود و مورد نیاز جامعه بخصوص در مشاغل خانگی و سنتی با استفاده از ظرفیت‌های بخش غیر دولتی را از اهداف این نظام برشمرد و خواستار همکاری بخش‌های ذیربط برای اطلاع رسانی مزایای طرح و حل مشکل بیمه‌ای کارآموزان تحت پوشش شد.

گفتنی است جعفری رئیس مجمع امور صنفی تولیدی استان و عضو شورای شهر کرمان نیز نسبت به اطلاع رسانی و همکاری اصناف با توجه به مزایای این طرح ابراز تمایل نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز