خبرگزاری کار ایران

مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان اعلام كرد:

آغاز فعالیت كمیسیون رسیدگی به تخلفات رانندگان جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۸

به منظور ایجاد رویه واحد در رسیدگی به تخلفات و اتخاذ تصمیم لازم در برخورد قانونی با رانندگان برون شهری متخلف،كمیسیون ماده 11 تشكیل و فعالیت خود را آغاز كرد.

ایلنا: به منظور ایجاد رویه واحد در رسیدگی به تخلفات و اتخاذ تصمیم لازم در برخورد قانونی با رانندگان برون شهری متخلف،كمیسیون ماده 11 تشكیل و فعالیت خود را آغاز كرد.

به گزارش ایلنا از کرمان: مدیر كل حمل ونقل و پایانه‌های استان با اعلام این خبر گفت: تشكیل كمیسیون ماده 11 استانی رسیدگی به تخلفات رانندگان فعال در حمل ونقل بار و مسافر جاده‌ای بصورت ماهیانه در دستور كار قرار گرفته تا به تخلفات رانندگانی كه از قوانین و مقررات حمل ونقل جاده ای تخطی می‌نمایند رسیدگی كند.

جمیلی افزود: از جمله تخلفات رایج در بخش حمل ونقل بار می‌توان به عدم مهار بار مناسب توسط وسایل نقلیه باری روباز، حمل بار بدون بارنامه تمبردار دولتی، حمل اضافه تناژ بیش از حد استاندارد و همچنین در حمل و نقل مسافر نیز عدم توقف در زمان و مكان مناسب برای انجام فریضه نماز در طول سفر، عدم پذیرایی مسافران توسط اتوبوس‌های ویژه وعدم رعایت شئونات اسلامی اشاره كرد.

وی تصریح نمود: این كمیسیون با توجه به نوع و دفعات تكرار تخلف نسبت به لغو موقت اعتبار كارت هوشمند راننده از یك ماه تا یك سال اقدام خواهد نمود و در صورت تكرار تخلف بیش از 3 بار ظرف مدت دوسال، كمیسیون مجاز است كارت فعالیت راننده متخلف برای همیشه باطل نماید.

گفتنی است: در حال حاضر حدود  24هزار نفر راننده برون شهری در سطح استان فعالیت می‌نمایند كه 16000نفر در بخش حمل و نقل كالا و 8000نفر حمل و نقل مسافر كار حمل و نقل جاده‌ای را بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز