خبرگزاری کار ایران

گلزار شهداء شهر كاظم آباد عطرافشانی می شود

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) گلزار شهداء شهر كاظم آباد از توابع بخش چترود با حضور خادمان حرم رضوی غبارروبی و عطرافشانی می شود.

کرمان- ایلنا: به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه ولادت با سعادت امام رضا(ع) گلزار شهداء شهر كاظم آباد از توابع بخش چترود با حضور خادمان حرم رضوی غبارروبی و عطرافشانی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید استان كرمان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهداء، مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان فردا پنجشنبه 6 مهر ماه جاری با حضور معنوی خادمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در گلزار شهداء شهر كاظم آباد از توابع بخش چترود برگزار می شود.

در این مراسم معنوی خادمان حرم مطهر امام هشتم، در حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمنشستشوی قبور مطهر شهدا با گلاب و نثار شاخه های گل، صلوات خاصه امام رضا(ع)را قرائت می كنند.

همچنین در این مراسم پرچم بارگاه ملكوتی و گنبد منور حضرت ثامن الحجج (ع) در دارالشفای شهیدان و در جوار عرش نشینان زمین برافراشته می شود.

خدام حرم مطهر رضوی در این مراسم ضمن دیدار با خانواده های شهداء، بسته‌های متبرک حاوی نمک و نبات را در بین جمعیت مشتاق توزیع می كنند.

در این مراسم كه به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع)، شهرداری و پایگاه مقاومت بسیج شهدای كاظم آباد و بخشداری چترود برگزار می شود، مسئولین استانی، امام جمعه و بخشدار چترود نیز حضور دارند.

گفتنی است شهر كاظم آباد 11 شهید از 90 شهید بخش چترود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز