خبرگزاری کار ایران

مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان خبر داد:

اتخاذ تمهیداتی جهت ارتقای ایمنی سفر های جاده ای نوروز

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۹۰

با بهره برداری ازشش دستگاه دوربین جدید كنترل سرعت تصویری و راه اندازی چهار پاسگاه جدید در جاده های استان امید است شاهد كاهش سوانح و تلفات جاده ای بویژه در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

کرمان-ایلنا: مدیر كل حمل ونقل و پایانه های استان درجلسه هماهنگی بین دستگاهی ارتقاءایمنی سفر های نوروزی گفت: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی حمل ونقل دركاهش سوانح و تصادفات مقررشداقدامات كنترلی،فرهنگی و اطلاع رسانی قبل از فرا رسیدن تعطیلات به عمل آید.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان در جلسه ای با حضور، فرماندهی انتظامی مقبلی قائم وزیر ومدیر كل راه و شهرسازی وسرهنگ رضاحجت آبادی رئیس پلیس راه گفت:درتعطیلات نوروزی و زمان اوج سفر های جاده ای که بیشترین حجم ترافیك درمحور های برون شهری استان است با توجه به اهمیت موضوع ایمنی حمل ونقل دركاهش سوانح و تصادفات مقررشداقدامات كنترلی،فرهنگی و اطلاع رسانی قبل از فرا رسیدن تعطیلات به عمل آید.

جمیلی خاطر نشان كرد:عامل انسانی بیشترین سهم را دروقوع سوانح وتصادفات دارد لذا بهترین راه جلو گیری از سوانح توجه كامل رانندگان به مقررات رانندگی بویژه حركت با سرعت مطمئن و پرهیز از سبقت های غیر مجاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز