خبرگزاری کار ایران

مسئول ستاد دهه فجر استان كرمان خبر داد:

برگزاری بیش از 1000 برنامه ویژه ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۲۹

بیش از ۲۰ ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان‌ها و بیش از ۴۰ بخش تشکیل شده است.

کرمان-ایلنا: هزار تشکل مردمی در استان بیش از هزار برنامه فرهنگی مذهبی را جهت اجرا به ستاد اعلام نموده اند که قطعا تعداد این برنامه‌ها رو به افزایش است.

به گزارش ایلنا: مهدی صدفی در جمع خبرنگاران افزود: راه اندازی ستادهای دهه فجر در محلات و شهرک‌های استان در بخش‌های علمی، آموزشی، قرآنی، ورزشی، و... از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در سراسر استان از ویژگی‌های برگزاری مراسمات مردمی می‌باشد.

وی با اشاره به تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی جهت برگزاری برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر در ستاد مرکزی استان تصریح نمود: در همین راستا بیش از ۲۰ ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان‌ها و بیش از ۴۰ بخش تشکیل شده است.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: دهه فجر نماد پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفین عالم بر مستکبران جهان است.

وی با بیان اینکه سه عامل توکل مردم به خدا، رهبری پیامبر گونه امام راحل و حضور گسترده مردم در خلق انقلاب اسلامی بعنوان عوامل اصلی پیروزی انقلاب است، خاطر نشان کرد: پاسداشت ایام الله دهه فجر بیانگر وفاق و وحدت ملی و نمایش اقتدار نظام اسلامی ایران می‌باشد.

مسئول ستاد دهه فجر استان کرمان با اعلام اینکه بستر سازی مناسب برای حضور گسترده مردم در همه اقشار مختلف جامعه برای مشارکت عمومی در بحث گرامیداشت این ایام انجام شده افزود: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر، در ۱۵۰۰ روستا به دلیل وجود ۴۳ درصدی جمعیت استان کرمان در روستا‌ها تشکیل می‌شود.

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی مذهبی، نمایشگاه‌های هنری، مسابقات ورزشی تحت عنوان جام فجر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، نمایش فیلم‌های برگزیده جشنواره بین المللی فیلم فجر دراستان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، همایش عفاف و حجاب، محافل قرآنی، مراسم مهمانی لاله‌ها و تجلیل از خانواده‌های شهیدان مبارز دوران انقلاب، نواختن زنگ انقلاب و بازخوانی خاطرات انقلاب در مدارس و راه اندازی کارناوال‌های شادی و... را ازدیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر استان عنوان نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز