خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان:

دستگیری 4 نفر به اتهام فعالیت در فیس بوک

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۹

کرمان-ایلنا: سیرجان از دستگیری 4 نفر به اتهام فعالیت در فیس بوک خبر داد.

ایلنا - سیرجان: سیرجان از دستگیری 4 نفر به اتهام فعالیت در فیس بوک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی دادگستری کرمان،دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: 4 نفر به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مسئولان در فضای مجازی فیس بوک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حکم قضایی شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات مقدماتی در این خصوص ادامه دارد.

"مهدی بخشی" افزود: قبلاً در این راستا دستگیریهایی داشتیم که منجر به صدور آرایی شد و متهمینی که قبلاً دستگیر شده بودند به حبس محکوم شدند.

بخشی خاطر نشان كرد: در مورد متهمین اخیر نیز تحقیقات مقدماتی در حال انجام است که در هفته‌های آتی پس از صدور رای، اطلاعات تکمیلی داده خواهد شد.

وی یادآور شد: اقداماتی همچون فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مسئولان و انتشار تصاویری که فاقد حجاب باشند جرم محسوب شده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی گفت: کسانی که تا کنون مرتکب چنین افعالی می‌شدند از این به بعد فعالیت خود را قطع کنند و مواظب باشند که در صورت ادامه فعالیت و شناسایی با آنان برخورد خواهد شد که در این صورت احکام شدیدی در انتظارشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز