خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

18 هزار واحد مسكن مهر در استان كرمان به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۵

ایلنا - كرمان: یکی از طرح‌های کم نظیر حمایتی دولت طرح مسکن مهر بوده كه اگر مسکن مهر راه اندازی نشده بود، هم اکنون جامعه در بخش تقاضای مسکن با بحران جدی مواجه می‌شد.

به گزارش ایلنا، طی مراسمی مجتمع مسکونی 96 واحدی تعاونی کارکنان مجتمع مس سرچشمه سیرجان به بهره برداری رسید.

در این مراسم که نماینده مردم سیرجان در مجلس، امام جمعه و فرماندار سیرجان حضور داشتند، رحمانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه امسال 18 هزار واحد مسکونی تعاونی مسکن مهر در استان به بهره برداری می‌رسد، گفت: یکی از طرح‌های کم نظیر حمایتی دولت طرح مسکن مهر بوده است، زیرا اگر مسکن مهر راه اندازی نشده بود، هم اکنون جامعه در بخشتقاضای مسکن با یک بحران جدی مواجه می شد.

وی طرح مسكن مهر را یكی از خدمات ارزشمند و ماندگاردر دولتهای نهم و دهم دانست.

رحمانی با تأکید بر ایجاد تعاونیها در بخشهای گوناگون گفت: مردم باید از فرصتهای طلایی که دولت با اعطای تسهیلات کم ارزان دراختیار اقشار مختلف قرار داده استفاده کنند و با تعامل، تفاهم و هم دلی موجبات ترقی و پیشرفت تعاونیها را بوجود آورند.

در این مراسم حسن پور نماینده مردم سیرجان درمجلس شورای اسلامی با قدردانی از مسؤلان مجتمع مس سرچشمه برای ساخت این مجتمع گفت: بیش از 30 درصد کارکنان مجتمع مس سرچشمه سیرجانی هستند و این امر توجه ویژه مسؤلان این مجتمع به کارکنان سیرجانی و همچنین شهر سیرجان را می‌طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز