خبرگزاری کار ایران

فرماندر سنندج:

335 طرح برای توسعه بخش کشاورزی در سنندج تصویب شد

asdasd

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 47 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای 237 طرح کشاورزی توسط بانک های عامل پرداخت شده است/این طرح ها موجب ایجاد و تثبیت شغل برای 377 نفر می شوند.

ایلنا- سنندج:  فرماندار شهرستان سنندج گفت: توسعه بخش کشاورزی یکی از اولویت های کاری دولت و مسئولان است که برای توسعه این بخش در سنندج 335 طرح جدید به تصویب رسیده است.

به گزارش ایلنا، ولی الله میرزایی اصل در هشتمین جلسه کار گروه طرح توسعه کشاورزی شهرستان سنندج از تصویب 335 طرح جدید با اختصاص 84 میلیارد و 325 میلیون ریال تسهیلات خبرداد و اظهار داشت: این طرح ها موجب ایجاد و تثبیت شغل برای 377 نفر می شوند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 47 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای 237 طرح کشاورزی توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

میرزایی اصل، با اشاره به اینکه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان سنندج در زمینه شناسایی زمین ها، عرصه ها و پتانسیل های بالقوه کشاورزی مقام اول استان را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: بهره گیری حداکثری از منابع آبی شهرستان به ویژه سهمیه آب تخصیص یافته از دو پروژه عظیم انتقال آب سدهای آزاد و ژاوه به اراضی مجاور می تواند تحول بزرگی در کشاورزی منطقه ایجاد کند.

فرماندار سنندج یادآور شد: از اولویت های اصلی در اجرای طرح توسعه کشاورزی تشکیل تعاونی های بهره بردار متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار و بهره برداران عرفی است.

وی در پایان بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تخصیص سهمیه آب برای طرح ها از سوی مدیریت امور آب تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز