خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی تونل باغان مسیر سنندج مریوان آغاز شد

asdasd

پروژه احداث جاده جدید سنندج - مریوان یكی از پروژه‌های مهم و حساس استان است كه جز پروژه‌های ملی و مهر ماندرگار قرار گرفته است.

ایلنا- مریوان: عملیات اجرایی قطعات 4و 5 و 6 و تونل باغان در مسیر سنندج - مریوان عصر شنبه با حضور قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری كردستان، مدیركل دفترفنی استانداری، فرماندار مریوان، نماینده مردم سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند ازمسئولان برزمین زده شد.

به گزارش ایلنا، مدیركل راه و شهرسازی استان كردستان در این مراسم گفت: پروژه احداث جاده جدید سنندج - مریوان یكی از پروژه‌های مهم و حساس استان است كه جز پروژه‌های ملی و مهرماندرگار قرار گرفته است.

محمد صادق وجدی با اشاره به اینكه این پروژه مزیت بسیاری را برای استان به ویژه شهرستان مریوان به دنبال دارد گفت: اتمام این پروژه باعث رونق و توسعه همه‌جانبه استان از جمله توسعه اقتصادی، صنعت گردشگری و افزایش ایمنی و بهبود شرایط ترافیكی خواهد شد.

وی ادامه داد: راه جدید مریوان با مشخصات فنی راه اصلی عریض با عرض 11 متر در دست احداث است و در مجموع این راه اگر به اتمام برسد كاهش حدود 20 كیلومتری مسیر سنندج - مریوان بدنبال خواهد داشت.

فرماندار مریوان نیز در این مراسم اهمیت این پروژه را در بهره برداری سریع جاده مریوان – سنندج مهم عنوان كرد و گفت: وجود 152 پروژه فعال با اعتبار 70 میلیارد تومان در شهرستان مریوان نشانه توجه دولت به این منطقه است.

ضمن تقدیر از دستیار ویژه رئیس جمهور، استاندار، معاون عمرانی مدیر کل، مدیرکل دفتر فنی، نماینده مردم و مدیر کل راه شهرسازی مریوان را یک کارگاه عظیم عمرانی دانست.

رشیدی پور در پایان سخنان خود با توجه به اهمیت دریاچه زریبار در جذب گردشگر، خواستار توجه بیشتر به این دریاچه شد.

در ادامه این مراسم، امید كریمیان نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه  این جاده نقش اساسی در فرایند توسعه شهر مریوان دارد، خواستار توجه بیشتر به پروژه های عمران جاده ای شهرستان های مریوان و سروآباد شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز