خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سقز:

یادواره شهدای انصار و مهاجر در سقز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۲۶

یادواره شهدای مهاجر و انصار در شهریورماه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شاهد و ایثارگران در سقز برگزار خواهد شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان سقز از برگزاری یادواره ۶۰۰ شهید انصار و مهاجر این شهرستان در شهریورماه امسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سقز، نادر فخری در جلسه هماهنگی برگزاری این یادواره با بیان اینکه شهرستان سقز در دوران هشت سال دفاع مقدس‌ شهدای گران‌قدری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، برگزاری یادواره شهدای انصار را به منظور تکریم شهدا و خانواده‌های آنان و نیز یادآوری رشادت‌های این دلیرمردان دانست.
وی تصریح کرد: یادواره شهدای مهاجر و انصار در شهریورماه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شاهد و ایثارگران در سقز برگزار خواهد شد.
فخری، احداث مسجد شهدا در ورودی شهر از سمت سنندج به سقز، نامگذاری تعدادی از اماکن شهر به نام شهدا، نصب عکس شهدا در مکان‌های مقرر، ‌ساخت یادمان شهدا برای نگهداری ‌وصیت نامه، ‌عکس و آثار شهدا و ساخت نمازخانه در خروجی‌های شهر را از اقداماتی بیان کرد که در در راستای تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهیدان در دست اقدام است.
فرماندار سقز در پایان سخنانش به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص جایگاه شهید و شهادت اشاره کرد و برگزاری یادواره‌های شهدا را در گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهمیت خواند.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان سقز ۲ هزار شهید‌، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۶۰۰ نفر از این آمار از شهدای انصار و مهاجر در این شهرستان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز