خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان:

كارآفرینی لازمه توسعه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۳۸

کارآفرین کسی است که علاوه بر تولید محصول و افزایش درآمد برای افراد، زمینه تولید دانش و رشد و توسعه اقتصادی را نیز فراهم کند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: کارآفرینی، نوآوری و فناوری نیاز جامعه کار و تولید و لازمه توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان ظهر دوشنبه ۱۷ تیرماه در هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر استان در سنندج، به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اولین حماسه ما به معنای واقعی کلمه در انتخابات ۲۴ خردادماه جاری رقم خورد و حال نوبت تحقق دومین حماسه سال با عنوان حماسه اقتصادی است که امیدواریم با همت مردم و مسئولان رقم بخورد.

وی تصریح کرد: کارآفرین کسی است که علاوه بر تولید محصول و افزایش درآمد برای افراد، زمینه تولید دانش و رشد و توسعه اقتصادی را نیز فراهم کند.

باغبانیان به فرآیند انتخاب کارآفرینان بر‌تر در استان اشاره کرد و گفت: ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در این جشنواره از سی‌ام بهمن ماه سال گذشته به طور همزمان در سراسر کشور آغاز و تا چهاردهم فروردین ماه امسال ادامه داشت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: براین اساس در مدت زمان تعیین شده، ۲۸۱ نفر از استان دراین سامانه ثبت نام و براساس نظر کار‌شناسان کمیته ارزیابی و داوری این جشنواره، ۱۰ نفر به عنوان کارآفرین نمونه معرفی شدند.

باغبانیان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و توسعه فرهنگ کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات عنوان کرد.

براساس این گزارش، کاظم سالاری از شرکت سالار فوم غرب، سید جمال ساعدی صوفیان از شرکت بستنی عسل، عبدااله مصطفایی از شرکت کالا آوران نسیم صبا، باقر قاضی از شرکت غرب دانه و بختیار سعید‌نژاد از شرکت خوره تاوی کردستان به عنوان کارآفرین بر‌تر انتخاب و تجلیل شدند.

همچنین فرزانه سالاری از مجتمع آموزشی افق، زینب مرادپور از شرکت سنه نیک، علی خلیلی از نساجی شاهین تریکو، سیدعطاله حسینی از شرکت تولیدی ادوات کشاورزی دیواندره و منصور مرادحاصلی از شرکت پیش تنیده ساز معرفی و تجلیل شدند.

هشتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان بر‌تر با حضور معاون برنامه ریزی استانداری کردستان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز