خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی قروه مطرح کرد:

كمک دو میلیارد ریالی مردم نیكوكار قروه به مراكز بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۴

تاکنون 302 مورد شغل برای مددجویان و معلولان با اعتبار 15 میلیارد و 500 میلیون ریال در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به تصویب رسیده است که 90 درصد آن محقق و موفق به دریافت اخذ تسهیلات شده‌اند.

ایلنا: رئیس اداره بهزیستی شهرستان قروه از کمک دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی مردم نیکوکار شهرستان قروه به مراکز بهزیستی استان خبر داد.

حسین رسولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مشارکت‌های مردمی بهزیستی تاثیر بسزایی در اجرای برنامه‌های حمایتی و رفع مشکلات مددجویان و معلولان دارد.

وی تصریح کرد: اگر در این طرح‌ها خود مردم حضور و مشارکت داشته باشند و از نزدیک مشکلات مددجویان و معلولان را ببینند بهتر می‌توان مشکلات را رفع کرد.
رسولی به مشارکت‌های مردمی بهزیستی اشاره کرد وافزود: سال گذشته دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال که از این میزان یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال آن کمک‌های نقدی بود، توسط خیرین قروه‌ای برای اجرای برنامه‌های حمایتی بهزیستی کمک شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قروه ادامه داد: در راستای اجرای پیشبرد اهداف اداره بهزیستی و به منظور ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه، اعتمادسازی، جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد است که همانند سال‌های گذشته باید فرهنگ‌سازی شود.
وی در ادامه سخنانش به واگذاری ۲۸ واحد مسکن مددجویان اشاره کرد وگفت: هزینه ۱۴ واحد مسکونی مددجویان توسط بهزیستی پرداخت شده است و ۱۴ واحد دیگر هم با سه میلیارد و ۸۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری احداث شده است که در آینده نزدیک در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.
این مسئول یادآور شد: تاکنون ۳۰۲ مورد شغل برای مددجویان و معلولان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به تصویب رسیده است که ۹۰ درصد آن محقق و موفق به دریافت اخذ تسهیلات شده‌اند.
رسولی تعداد افراد زیرپوشش در حوزه اجتماعی را هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۶۳۷ خانوار اعلام کرد و گفت: در حوزه توانبخشی هم سه هزار و ۱۰۰ معلول به صورت مستمر و غیر مستمر از حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ مهد کودک، ۱۴ مرکز غیردولتی توانبخشی و امور اجتماعی و دو مرکز خیریه نگهداری معلولان زیرنظر اداره بهزیستی قروه فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز