خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری:

انقلاب اسلامی سینمای ایران را نجات داد

asdasd

امید است سینماهای کشور و به ویژه سینما بهمن سنندج، شرایطی را برای زنده کردن فرهنگ و هنر دیرین این مرز و بوم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی در این بحبوحه هجمه سنگین ایادی استکبار و صهیونیسم به اسلام فراهم کنند.

ایلنا - سنندج: رئیس حوزه هنری گفت: انقلاب اسلامی هنر را به میان مردم و توده های دین دار آورد و سینما را که پیش از انقلاب مظهر فساد بود، نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، محسن مومنی‌شریف دوشنبه ‌شب در مراسم بهره‌برداری از پردیس سینما بهمن سنندج اظهار داشت: بسیارخرسندیم که در این ایام و مناسبتهای مبارک مهر ماه شاهد بازگشایی مجدد سینما بهمن سنندج با امکانات و ظرفیت های بسیار مناسب و درخور شان و جایگاه مردم این استان که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استان هنر و فرهنگ است، هستیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هنر را به میان مردم و توده های دین دار آورد و سینما را که پیش از انقلاب مظهر فساد  بود،چنان مسلمان و آبرومند کرد که در خدمت مفاهیم اسلامی و دینی قرار گرفت و آثارش در مساجد به نمایش درآمد.

مومنی شریف افزود: امروزه مردم در سایه تلاش و پشتکار سینماگران کشور حداقل در منطقه اسلامی، فرهنگ ایرانی را با فیلم ها و سریال های ارزشی و اخلاقی می شناسند که این نشان می دهد اگر سینمای ما به این مزیت نسبی خود توجه داشته باشد می تواند در این فضا قله هایی را فتح کند.

رئیس حوزه هنری با بیان اینکه حساسیت‌زدایی از مقدسات مهم‌ترین هدف دشمن در بین ملت‌های مسلمان است، گفت: درجنگ نرم هدف دشمن حساسیت زدایی از چیزهایی است که برای ملت ما مقدس هستند، آنان امیدوارند به مرور ما حساسیت و تعصبات مقدسمان را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: دشمن می خواهد از ما حساسیت زدایی کند،حساسیت زدایی از غیرت دینی با این توهین و اساعه ادب مسلم به مقدس ترین مقدمات یک و نیم میلیارد مسلمان،حساسیت زدایی از روابط نامشروع بین زن و مرد و و دیگر اموری که برای ما حساسیت برانگیز است و همه اینها باعث شده که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی اکثریت افراد دین دار و مومن با سینما قهر کنند.

مومنی شریف، به کار گرفتن انسان‌های شایسته، مدیریت و برنامه‌ریزی درست، میدان ندادن به افراد ناشایست و شناخت ابعاد قضیه را از جمله راهکارهای مقابله با انحراف درسینما و به طور کل عرصه هنر از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد و خواستار توجه مسئولان و فعالان فرهنگی کشور به این موضوع شد.

وی در ادامه یادآور شد: امید است سینماهای کشور و به ویژه سینما بهمن سنندج، شرایطی را برای زنده کردن فرهنگ و هنر دیرین این مرز و بوم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی در این بحبوحه هجمه سنگین ایادی استکبار و صهیونیسم به اسلام فراهم کنند به طوری که مردم پس از دیدن فیلم با احساس خوبی از سینما خارج شوند.

رئیس حوزه هنری درپایان از اهتمام جدی و ویژه استاندار و مسئولین کردستان و همچنین موسسه سینما شهر و تیم های طراحی و اجرایی حوزه هنری کردستان تقدیر و تشکر نمود  و خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش این سه سالن –سینما بهمن- و چند سالن دیگر تا آخر سال،مجموعه سالن های سینمایی حوزه هنری افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز