خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۱

دومین جشنواره محیط زیست در آموزه های رضوی با محوریت بررسی اثرات بهرمندی از سیره و معارف امام رضا(ع) در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه از 16 تا 26 شهریور مصادف با دهه کرامت بصورت کشوری و منطقه‌ای در دوبخش فیلم و عکس و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس اداره روابط عمومی محیط زیست کردستان از برگزاری دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی در این استان خبر داد.

محمد حق مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: دومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی با محوریت بررسی اثرات بهرمندی از سیره و معارف امام رضا (ع) در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه از ۱۶ تا ۲۶ شهریور مصادف با دهه کرامت بصورت کشوری و منطقه‌ای در دوبخش فیلم و عکس و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

وی آموزش و تنویر افکار عمومی در راستای حفظ و حراست از محیط زیست، گسترش فعالیتهای هنری- مذهبی مرتبط با موضوعات زیست محیطی و شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان آثار بر‌تر در زمینه محیط زیست با بهره گرفتن از ظرفیتهای اسلامی را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

حق مرادی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www. doe. ir مراجعه و یا با شماره‌های ۴۲۷۸۱۰۲۵-۰۲۱ و ۴۲۷۸۱۶۲۷ و ۳۲۳۲۴۱۵-۰۸۷۱ تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز