خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان کردستان:

حضور حماسی مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۸۰

مردم مسلمان و همیشه در صحنه کردستان همانند گذشته با حضور در انتخابات پیش رو،همراه و همسو با دیگر ملت ایران یکبار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب پاسداری خواهند کرد.

ایلنا: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج،محمد بیاتیان شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج،تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم آماده اند تا کوچک ترین اتفاقات را به بزرگ ترین نحو ممکن جلوه دهند و این ما هستیم که نباید چنین اجازه ای به آنان بدهیم.

وی افزود: خوشبختانه افراد رد صلاحیت شده با تمکین از قانون، اجازه وقوع فتنه قبل از انتخابات را به دشمن ندادند که این نشان از بصیریت و آگاهی این افراد دارد.

بیاتیان گفت: اگر تحریم شده ایم و اینکه کشورهای قدرتمند در مقابل  کشور ما اقدام به مذاکره می‌کنند نشان از این است که ایران اسلامی راه درستی را در پیش گرفته است.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: وظیفه ما مسئولان است که در این زمینه تاثیر انتخابات را به روشنی برای مردم تبیین کنیم و شرایط و مقدمات را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های فراهم آوریم.

بیاتیان گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه کردستان همانند گذشته با حضور در انتخابات  پیش رو،همراه و همسو با دیگر ملت ایران یکبار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب پاسداری خواهند کرد.

رویكرد موجود در تبدیل یک سكونتگاه روستایی به شهر، رویكردی دو وجهی است

وی در ادامه سخنانش بیان داشت:رویكرد موجود در تبدیل یک سكونتگاه روستایی به شهر در كشور، رویكردی دو دو وجهی است كه حاكی از عدم توجه كامل به ابعاد متنوع، خصایص و ویژگیهای اینگونه از سكونتگاه ها است و فقط تقاضاهای مردمی و عوامل سیاسی در شكل گیری و تبدیل یک روستا به شهر تاثیر دارند.

بیاتیان افزود: تبدیل روستا به شهر بدون ایجاد بسترهای مناسب،علاوه بر افزایش هزینه های بخش عمومی به دلیل عدم توانایی ساكنان در كمک و تامین هزینه ها، سبب افزایش سطح توقع و انتظار ساكنان این سكونتگاه ها و تقویت باور تلاش در تبدیل روستا به شهر به منظور جذب حمایتهای مالی و اعتباری جهت توسعه و عمران روستا، می شود.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس تصریح کرد: قبل از تبدیل روستاها به شهر باید شغل مردم ساکن این مناطق مشخص شود تا بعد از اجرای این برنامه قادر به تامین نیازهای ضروری خود باشند.

بیاتیان گفت: اگر در روستاها امکانات لازم فراهم شود و اقتصاد مبتنی بر کشاورزی و دامپروری در این مناطق رونق پیدا کند آینده استان و کل‌کشور نیز تحت تاثیر مطلوب این روند قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:متاسفانه با تبدیل روستاها به شهر معماری بومی و سنتی نیز به فراموشی سپرده می‌شود و عملا این نوع  معماری مورد غفلت و بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش، شهرداری‌های استان را به پرنده‌ای که هنوز قادر به پرواز نیستند تشبیه کرد ویادآور شد: شهرداری‌های استان در صورتیکه خود باید درآمدزا باشند، متاسفانه مدام منتظر کسب اعتبار از سوی استانداری و رایزنی نمایندگان  هستند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم افرادی مدیرو مدبر و آشنا با مسائل شهر و شهرسازی و همچنین آشنا با مشکلات شهر و شهروندان به شورا راه یابند که این مهم با انتخاب درست مردم صورت خواهد گرفت.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز