خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان:

رسانه ها نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی دارند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۳

در دوره های گذشته انتخابات، شاهد نقش آفرینی رسانه ها و مطبوعات در تشویق و ترغیب مردم برای وارد شدن به عرصه انتخابات بودیم که امیدواریم در این دوره نیز عملکرد مطلوبی را از رسانه های جمعی شاهد باشیم.

ایلنا:مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان گفت: رسانه های جمعی نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی و ایجاد فضای مشارکت و ایجاد شور و نشاط حضور مردم در برگزاری انتخابات دارند.

مرتضی جوانمردی در گفتگو با ایلنا در سنندج، اظهار داشت: انتخابات اوج همدلی و انسجام مردم و مسوولان برای تعالی انقلاب اسلامی است و برگزاری مناسب و منسجم آن جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه منطقه و بین الملل ارتقا می بخشد.

وی افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از اهمیت نقش تاثیرگذارشان برای تحقق  مشارکت گسترده و همه جانبه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و باید با ارائه راه و روش های مناسب در بحث اطلاع رسانی هرچه بیشتر مردم را با زوایای مختلف اهمیت حضور در انتخابات آشنا سازیم.

جوانمردی بر نقش رسانه ملی و رسانه های جمعی و نشریات در اطلاع رسانی کامل و موثر در جلب بیشتر جامعه برای حضور در انتخابات تاکید کرد وگفت: باید با استفاده از تجارب گذشته و با آسیب شناسی مقوله اطلاع رسانی نسبت به تقویت آن اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد:در دوره های گذشته انتخابات،در سطح استان شاهد نقش آفرینی رسانه ها و مطبوعات در تشویق و ترغیب مردم برای وارد شدن به عرصه انتخابات بودیم که امیدواریم در این دوره نیز عملکرد مطلوبی را از رسانه های جمعی شاهد باشیم.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کردستان تصریح کرد: این کمیته بر طبق برنامه زمان بندی ستاد انتخابات استان با تدوین راهکارهای مناسب وظیفه خطیر خود را به نحو شایسته به انجام خواهد رساند.

وی اطلاع رسانی و ارائه آمار و اطلاعات جامع و مستند ونیز انعکاس فعالیت های کمیته های ستاد انتخابات استان را از اهم وظایف کمیته اطلاع رسانی استان برشمرد.

جوانمردی در پایان بر همکاری و هماهنگی روابط عمومی های دستگاه اجرایی و مطبوعات استان برای پیشبرد برنامه های کمیته اطلاع رسانی  ستاد انتخابات استان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز