خبرگزاری کار ایران

از اماکن تاریخی و گردشگری کردستان؛

بازدید خبرنگاران سراسر کشور رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۰۹

بازدید رایگان کلیه اعضای سرای روزنامه نگاران کشور با ارائه کارت شناسایی سرا یا معرفی‌نامه کتبی از تاریخ انعقاد این تفاهم نامه به مدت 5 سال خواهد بود.

ایلنا: همزمان با هفته گرامی‌داشت میراث فرهنگی و طی تفاهم نامه‌ای بین سرای روزنامه نگاران با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، بازدید خبرنگاران سراسر کشور از اماکن تاریخی و گردشگری کردستان رایگان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سرای روزنامه‌نگاران و این اداره کل در سنندج اظهار داشت: کردستان یکی از استان‌های غنی کشور از لحاظ منابع طبیعی، اماکن دیدنی و گردشگری است.

فرهاد میمنت‌آبادی تصریح کرد: وجود ده‌ها نوع صنایع دستی گران‌بها و منحصر به فرد به همراه آداب، سنن و ویژگی‌های منحصر به فرد فرهنگی و اجتماعی مردم کردستان، همگی پتانسیلی رای گسترش صنعت توریسم در این خطه از میهن اسلامی فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک، نقش اصحاب رسانه نیز در راستای معرفی این توانمندی‌ها انکارناپذیر بوده و در همین راستا نیز طی این تفاهمنامه همکاری با سرای روزنامه‌نگاران از این تاریخ به بعد همه خبرنگارانی که به عضویت رسمی این سرا درآمده و دارای کارت شناسایی معتبر هستند،می توانند از سراسر کشور به بازدید اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری استان بیایند.

مدیر سرای روزنامه نگاران کردستان نیز در این مراسم از آمادگی کامل این سرا برای عملیاتی کردن مفاد این تفاهم نامه و گسترش فعالیت های تخصصی حوزه رسانه با محوریت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی خبرداد و گفت: بازدید رایگان کلیه اعضای سرای روزنامه نگاران کشور با ارائه کارت شناسایی سرا یا معرفی نامه کتبی از تاریخ انعقاد این تفاهم نامه به مدت 5 سال خواهد بود.

خبات ساعدی ابراز داشت: همچنین تمامی اطلاعات و اخباری که خبرنگاران بازدید کننده از مراکز بازدیدی درخواست می کنند با هماهنگی سازمان جهت انعکاس در نشریات و خبرگزاری ها در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
سرای روزنامه نگاران نیز با تشویق و ترغیب کلیه اعضای سرای روزنامه نگاران کشور با هماهنگی مدیر عامل سرا جهت عزیمت به استان و بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری و معرفی دستاوردها و توانمندی های حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری کردستان به سایر نقاط کشور تلاش خواهد کرد.
همچنین سرای روزنامه نگاران استان کردستان آماده است هر زمان که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تقاضا نماید دوره آموزشی گردشگری را برای خبرنگاران استان برگزار کند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز