خبرگزاری کار ایران

باغبانیان خبر داد:

تحقق صد درصدی پروژه‌های مصوب سفر رهبری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۵

اجرای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به کردستان، تحولات عظیمی در استان به وجود آورده است./ حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات، نمود عینی و علنی پیدا می‌کند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت:با تلاش مسولان خدوم، اکنون صد درصد پروژه‌های مصوب این سفر در استان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان چهارشنبه شب در دومین نشست اعضای شورای هماهنگی ادارت تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی درسنندج، ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد سفر تاریخی و پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان گفت: اجرای پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به کردستان تحولات عظیمی را در استان به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سفر رهبری به کردستان چهره جدیدی همراه با توسعه فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی و...به استان بخشید.

باغبانیان در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،افزود:نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب،نشانگر بینش مدبرانه و خیرخواهانه ایشان برای پیشرفت‌های عظیم  کشور و ملت بزرگ ایران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان باعنوان اینکه مقام معظم رهبری بر اساس تدابیر اندیشمندانه خود و میزان به مسائل هر سال را بر اساس نیاز آن سال نامگذاری می‌کنند،یادآور شد: نامگذاری‌های سال از سوی مقام معظم رهبری با سال‌های قبل در ارتباط بوده و به‌نوعی تکمیل‌کننده آن‌هاست.

وی در پایان با اشاره به اینكه حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات، نمود عینی و علنی پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران، بویژه استان کردستان،همواره در زمینه مسائل مربوط به جمهوری اسلامی ایران در دنیا حضور ویژه‌ای داشتند که مطمئنا در سال جدید همانند گذشته، شاهد حماسه سیاسی ملت در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز