خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تراکتورسازی کردستان:

برخی دستگاه‌ها به تحریمی برای شرکت تبدیل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۸۸

از همه مسئولان و فعالان اقتصادی می‌خواهیم تا در شرایط سخت اقتصادی با تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح، بار روانی مشکلات اقتصادی را که بر این شرکت سایه انداخته، کم کنند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت تراکتورسازی استان کردستان گفت: برخی اقدامات نادرست ادارات و دستگاه‌های اجرایی در استان به تحریمی برای این شرکت تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، جعفر ملکی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج اظهار داشت: سال 92 از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شد تا بار دیگر بر لزوم توجه هرچه بیشتر به اقتصاد داخلی کشور تأکید شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط موجود و درنظر گرفتن این مساله که دشمنان، صنعت کشور را هدف قرار داده اند ، عبور از  این مشکلات و موانع نیازمند یک حماسه است.

ملکی با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمنان نتوانسته تولید و فعالیت این شرکت را با مشکل جدی مواجهه کند، افزود: متاسفانه برنامه و دستورالعمل‌های برخی ادارات و دستگاه‌های کشور به ویژه کردستان، محدودیت‌هایی را برای صنعت تراکتورسازی ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: از همه مسئولان و  فعالان اقتصادی می‌خواهیم تا در شرایط سخت اقتصادی با تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی صحیح، بار روانی مشکلات اقتصادی را که بر این شرکت سایه انداخته، کم کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز