خبرگزاری کار ایران

نماینده قروه:

60 درصد اشتغال کردستان مربوط به بخش صنعت است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۰

کردستان مزیت های اقتصادی فراوانی دارد که یکی از مهمترین این مزیت‌ها، وجود شهرک­ ها و نواحی صنعتی در استان است.

ایلنا-سنندج: نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 60 درصد اشتغال در کردستان مربوط به بخش صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، حامد قادرمرزی در نشست مجمع نمایندگان کردستان با مسئولان شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه شهرک ­های صنعتی کردستان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال داشته است، گفت: این استان مزیت های اقتصادی فراوانی دارد که یکی از مهمترین این مزیت‌ها، وجود شهرک­ ها و نواحی صنعتی در استان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه فعالیت­ های انجام شده در طی چندسال اخیر در شهرک­ های صنعتی استان برای سرمایه­ گذاری صنعتی و ایجاد اشتغال موثر بوده است.

قادرمرزی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با حمایت از واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی،استفاده از ظرفیت‌های موجود و همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌ها و ایجاد فرصت‌های اشتغال در این حوزه گام های مثبتی برداریم.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب شرکت شهرکهای صنعتی کردستان، حمایت همه جانبه خود از گسترش شهرکهای صنعتی در سطح استان را اعلام و بر جذب سرمایه گذاران تاکید کرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز