خبرگزاری کار ایران

در مریوان؛

نمایش "مه رگی ئه وین" در حال اجراست

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۵

بنده در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که دغدغه‌های زیادی دارد و من هنرمند در قبال این اصل موظفم که مسئول باشم و دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات جامعه‌ام را در قالب تئا‌تر انعکاس دهم.

نمایش "مه رگی ئه وین" كاری از گروه تئاتر اهورا به نویسندگی و کارگردانی عزیز زادسر در مریوان و روستاهای تابعه،در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مریوان، این نمایش که به مناسبت "روز جهانی مین" توسط گروه نمایش اهورا (مریوان)ساخته شده است با بیش از 70 اجرا از اوایل فروردین ماه تا پایان اردیبهشت سال جاری در 63 نقطه از شهر و روستاهای تابعه مریوان اجرا می شود.

باتوجه به اینکه اکثر آثار عزیز زادسر در زمینه اجتماعی است، در این خصوص اظهار داشت: بنده در جامعه‌ای زندگی می‌کنم که دغدغه‌های زیادی دارد و من هنرمند در قبال این اصل موظفم که مسئول باشم و دغدغه‌ها و مسایل و مشکلات جامعه‌ام را در قالب تئا‌تر انعکاس دهم؛ که در اصل هدف بنده و گرو ه اهورا انعکاس این مهم است.

وی افزود: "مه رگی ئه وین" باهدف زنده کردن یاد و خاطره قربانیان مین در منطقه وهمچنین بیشتر آشنا کردن مخاطبان نقطه صفر مرزی با زندگی مسالمت آمیز و همسایگی با این قاتل خفته در خاک،است.

در این نمایش که تاکنون با استقبال مخاطبان همراه بوده است بازیگرانی چون عزیز زادسر، محمدرضا امینی و کامل حسینی به ایفای نقش می پردازند.

همچنین ژیلا برزویی کار طراحی صحنه و لباس و هیوا محمدیان نیز کار طراحی پوستر و بروشور را در این اثر نمایشی برعهده داشتند.

عزیز زادسر كار حرفه ای تئاتر را از سال 1373 آغاز كرده و در اكثر جشنواره ها حضور داشته که می توان به  کسب سومین عنوان کارگردانی برتر ششمین و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با نمایش خیابانی  برزخ شبزدگان و پسمانده ها، رتبه دوم نویسندگی  (طرح وایده) در هفتمین جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان و... اشاره نمود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مکان نمایش می‌توانند به آدرس MARIVANTHEATER.BLOGFA.COM مراجعه نمایند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز