خبرگزاری کار ایران

مشتركین خوش حساب شركت برق كردستان تجلیل می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۳

این شركت در نظر دارد از 400 نفر از مشتركین خوش حساب در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و كشاورزی كه صورتحساب خود را به موقع پرداخت می نمایند قدردانی كند.

معاون فروش و خدمات مشتركین شركت توزیع نیروی برق كردستان از برگزاری جشنواره تجلیل از مشتركین خوش حساب در پایان سال جاری خبر داد.

فرهاد احمد زاده در گفت وگو با ایلنا تصریح کرد: این شركت در نظر دارد از 400 نفر از مشتركین خوش حساب در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و كشاورزی كه صورتحساب خود را به موقع پرداخت می نمایند قدردانی كند.

وی افزود: مشتركینی كه حداكثر تا تاریخ 26 اسفند سال جاری اقدام به پرداخت صورتحساب برق مصرفی و یا تسویه كامل بدهی های معوق کرده اند مشمول شركت در این جشنواره هستند.

احمدزاده به مشتركین توصیه كرد که هر چه سریع تر نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام كنند و از جوایز این جشنواره بهره مند شوند.

معاون فروش و خدمات مشتركین شركت توزیع نیروی برق استان یادآور شد: مشتركینی كه صورتحساب های خود را از طریق غیر حضوری بوسیله تلفن، اینترنت و باجه های عابر بانك پرداخت كنند در اولویت برنده شدن قرار دارند.

احمد زاده با بیان اینکه به هر یك از برندگان این جشنواره یك میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد،افزود: اطلاعات كسانی كه مشمول شركت در جشنواره هستند بلافاصله پس از مهلت تعیین شده برای پرداخت صورت حساب و تسویه بدهی ها استخراج می شود و پس از آن با حضور مراجع ذی صلاح قرعه كشی انجام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینكه صنعت برق یكی از صنایع مهم و حیاتی كشور است گفت: تجلیل از شهروندان خوش حساب كه به توسعه این صنعت مهم یاری می رسانند ضروری است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز