خبرگزاری کار ایران

نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی مریوان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۰

توان و استعداد علمی در مریوان بسیار بالاست و چنانچه تنوع رشته‌ها در این شهرستان در دستور كار قرار گیرد قطعاً از نظر علمی به جایگاه بهتری خواهیم رسید.

طی مراسمی از 24 نفر از نخبگان و برگزیدگان فرهنگی،علمی و ورزشی شهرستان مریوان تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار مریوان در این مراسم اظهار داشت: برترینهای واقعی در جامعه ما شهدای گرانقدار بودند که با نثار جان خود از دستاوردهای نظام اسلامی پاسداری و بستر را فراهم نمودند تا امروز جوانان عزیز ما بتوانند در عرصه های مختلف به درجات عالی دست یابند و موجبات اقتدار ایران اسلامی را فراهم کنند.

عبدالله رشیدی پور تصریح کرد: امروز با وجود این نخبگان ایران اسلامی، کشوری مقتدر در جهان، حرفهای زیادی برای گفتن دارد و دارای جایگاه والای است.

وی افزود: شهرستان مریوان در کسب برترینهای علمی، فرهنگی و ورزشی در کشور سهم بسزایی داشته و در موارد متعددی جوانان عزیز این منطقه به موفقیت های فراوانی درزمینه های مختلف دست یافته اند و همین امر باعث شد تا مریوان بعنوان شهرستانی فرهنگی شناخته شود.

رشیدی پور خاطرنشان کرد: توان و استعداد علمی در مریوان بسیار بالاست و چنانچه تنوع رشته‌ها در این شهرستان در دستور كار قرار گیرد قطعاً از نظر علمی به جایگاه برتری خواهیم رسید.

در ادامه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین، از باشگاه فرهنگی، علمی و ورزشی شهرداری مریوان پرده برداری شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز