خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست کردستان:

نصب صندوق‌های پستی در ورودی منازل اجباری نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۸

اخیراً مشاهده شده برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب با مراجعه به اماکن تجاری، مسکونی و اداری و ارایه مدارک جعلی و غیرواقعی و معرفی خود به عنوان نماینده و پیمانکار طرف قرارداد پست، با اخذ مبالغ غیرمتعارف اقدام به نصب صندوق پستی برای این اماکن می‌نمایند.

مدیرکل پست کردستان اظهار داشت: نصب صندوق های پستی در ورودی منازل و دیگر اماکن به هیچ عنوان اجباری نیست.

فاتح احمدی ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا تصریح کرد: اخیراً مشاهده شده برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب با مراجعه به اماکن تجاری، مسکونی و اداری و ارایه مدارک جعلی و غیرواقعی و معرفی خود به عنوان نماینده و پیمانکار طرف قرارداد پست با اخذ مبالغ غیرمتعارف اقدام به نصب صندوق پستی برای این اماکن می‌نمایند.

وی  افزود: این افراد همچنین تهدید می‌کنند در صورت عدم نصب صندوق درب اماکن از توزیع مرسولات و همچنین قبوض آن ساختمان خودداری خواهد شد.

احمدی ادامه داد: هر چند که نصب صندوق در حفظ و نگهداری مرسولاتی که داخل این صندوق‌ها وارد می‌شوند نقش موثری دارد لذا عدم نصب صندوق پستی رافع وظایف اداره کل پست استان در قبال توزیع و تحویل مرسولات و انواع قبوض به گیرندگان نخواهد بود.

مدیرکل پست استان کردستان در پایان با بیان اینکه صدور گواهی پایان کار اماکن جدید‌الاحداث منوط به نصب صندوق پستی است، خاطرنشان کرد: در مورد بناهای قدیمی‌ساز، هیچگونه اجباری در زمینه نصب صندوق وجود نداشته و مالکان و ساکنان این بناها در این خصوص مختار هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز