خبرگزاری کار ایران

مدیركل تعاون كردستان:

اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهكار مقابله با تهاجم نرم است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۹

با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان های استان در بخش های كشاورزی، معادن، گردشگری، همجواری با كشور عراق و دسترسی به بازارهای مشترك و... می توان برنامه های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را در كردستان به خوبی عملیاتی کرد.

ایلنا- سنندج: قائم مقام وزیر و مدیر كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان صبح چهارشنبه در نشست اعضای شورای اداری این اداره كل، از اقتصاد مقاومتی به عنوان مهمترین راهكار مقابله با تهاجم نرم دشمنان نام برد.

به گزارش ایلنا، مصطفی باغبانیان در این نشست با اشاره به مزین شدن امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام "سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی" با رویكرد اقتصاد مقاومتی  گفت: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی كه استراتژی امروز دشمن در مقابله با نظام است می طلبد تا با اتخاذ اقتصاد مقاومتی به مقابله با اهداف سؤ دشمنان پرداخت.

وی  بر انجام وظایف و مسئولیت های تعریف شده در منشور كاری وزارت متبوع تاكید كرد و افزود: با شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان های استان در بخش های كشاورزی، معادن، گردشگری، همجواری با كشور عراق و دسترسی به بازارهای مشترك و... می توان برنامه های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی را در كردستان به خوبی عملیاتی کرد.

تكریم كارگر و كارفرما با محوریت حمایت از كار و سرمایه ایرانی - صرفه جویی در اعتبارات و امكانات – حفظ حرمت و تكریم ارباب رجوع و تسریع در فرآیند انجام امور آنان و  نظارت مستمر بر امور تعاونی ها ازجمله مواردی بود كه قائم مقام وزیر و مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی در این نشست بر آنها تاكید ویژه کرد.

در این نشست رؤسای ادارات شهرستان های تابعه ضمن برشماری برنامه های حوزه كاری خود بر همكاری و تعامل در راستای تحقق اهداف و برنامه های كار و تعاون در استان، اعلام آمادگی کردند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز