خبرگزاری کار ایران

میمنت آبادی:

مسئولان کردستانی توجه ویژه ای به هنرمندان دارند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۴۵

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تمام توان برای حمایت از هنرمندان خلاق و تلاشگر استان تلاش خواهد کرد.

ایلنا- سنندج:مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کردستان گفت:خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد حمایت های ارزنده مسئولان استانی و کشوری در حوزه فرهنگ و هنر کردستان بوده ایم.

به گزارش ایلنا،قباد میمنت آبادی عصر شنبه در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه خوشنویسی محمد صابر صابر در سنندج،پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر را یکی از دغدغه های اصلی این اداره کل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش وهمکاری مسئولان حوزه فرهنگ و هنر کردستان بسترهای مناسبی مهیا و تعامل با هنرمندان تا حدّ قابل قبولی فراهم شده است.

وی تصریح کرد:استان کردستان از لحاظ حضور هنرمندان و بزرگان هنری بسیار غنی است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تمام توان برای حمایت از هنرمندان خلاق و تلاشگر استان تلاش خواهد کرد.

میمنت آبادی توجه به هنر در استان را موجب شکوفایی استعدادهای جوانان هنرمند دانست و افزود: نخستین نمایشگاه خوشنویسی استاد محمد صابر صابر با 60 اثر حاصل سه دهه فعالیت هنری است که امیدوارم همین هنرمندان بزرگی که در بین ما هستند را به شایستگی پاس بداریم.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: به امید روزی که شاهد این باشیم هیچ هنرمندی با دلسردی آثار خود را از نمایشگاه خارج نکند و شوق کار و امیدواری مضاعف در دل هنرمندان جوانه بزند.

نخستین نمایشگاه انفرادی خوشنویسی محمد صابر صابر با همكاری و مشاركت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،حوزه هنری و انجمن خوشنویسان استان از تاریخ 18 تا 25 آذر ماه در محل نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج واقع در خیابان فردوسی، كوچه هتل آبیدر سنندج دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز