خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

قیمت مرغ در كردستان کاهش یافت

مرغ مورد نیاز شهروندان كردستانی از امروز دوشنبه با قیمت مصوب پنج هزار و 40 تومان در سراسر استان عرضه شد.

سنندج- ایلنا؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: طی چند روز گذشته برابر پیگیرهای بعمل آمده و حمایت مسئولان استانی خوشبختانه قیمت مرغ كشتار روز با كاهش قیمت چندین باره در اختیار شهروندان كردستانی قرار گرفت.

سیروس شاه غیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در سنندج تصریح کرد: با همكاری سایر ارگان‌ها، سازمان‌ها و همچنین بخش خصوصی، مرغ مورد نیاز شهروندان كردستانی از امروز دوشنبه با قیمت مصوب پنج هزار و 40 تومان در سراسر استان عرضه شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تامین کالاهای اساسی در استان  افزود: خوشبختانه در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در استان مشکلی وجود ندارد و پیش بینی های لازم در این بخش صورت گرفته است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

شاه غیبی اظهار داشت: حرکت در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از اولویت های کاری سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه، همدلی و تصمیمات خوب و كارگشای مسئولان نظام را در برابر تحریم های كشورهای زیاد خواه موثر خواند و افزود: با حمایت‌های بی شائبه مردم و اقدامات درست و كارگشایی مسئولان، تیر دشمنان نظام به سنگ خورده است.

شاه غیبی افزود: خوشبختانه اصناف و بازاریان استان حامیان اصلی نظام و مردم بوده و با تعامل بیشتر راه هرگونه سوء استفاده و زیاده طلبی تعداد محدودی را سد كرده اند.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی ساعات بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان، از هرگونه زیاده خواهی و سوء استفاده افراد سود جو برابر قانون و مقرارات جلوگیری خواهند كرد.

این مسئول در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی بازرسان این سازمان را در مركز استان و یا سایر شهرستان‌ها با استفاده از سامانه 124 و یا بصورت حضوری مراتب را با این سازمان در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز